Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověk a události

30. 08. 2000
0
0
1129
Autor
Ferda

Obyčejný člověk. Narodil se, naprosto nevěděl proč a začal žít, jako každý. Jeho jméno skloňují jeden, dva kilometry okolo, nejvíce U Mokrého džbánu. Neviniká ničím zvláštním nad ostatní. Obyčejný člověk. Má ženu, 3 děti, všechny 4 pod 1 střechou, nic převratného. A z ničeho nic se takovémuto človíčku, který nevidí dál než za komín naprosto okoukatelného příbytku, nabídne stát se světkem naprosto strhující, jedinečné, vzrušující události, převracující světové názory a rozvíjející naprosto nové, lepší, horší, levé, pravé proudy, formy či náboženství. Například žil za působení Ježíše Nazaretského. Narodili se pár desítek metrů od sebe. A když dosáhl 30-ti let, mohl si Jěžíše bez problému přijít poslechnout a prohlédnout, když putoval Izraelem. Myslím, že ten člověk měl, svým způsobem, štěstí. Dopřejme mu to.
K55
25. 05. 2001
Dát tip
radecku je to........................................................

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru