Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marossiho fotky z Ostravské veršpárty

31. 08. 2000
1
0
1951

Webová adresa na místečko, kde jsou mnou nafocené fotečky z 10.8.2000 z ostravské veršpárty uloženy, je na světě: http://galerie.grafika.cz/index.php?parent=019001&name=Ostravská veršpárty&&akce=view_gal (mezi Ostravská a veršpárty je mezera, jinak vše, jak jde zasebou)

Není toho mnoho, ale možná, že se tam někdo poznáte. Rozhodně se tam pozná Mirosláwek, co Mirdo? :-))) Na písmáckou galerii se mi to nepodařilo umístnit, tak je to aspoň někde jinde. Na tvoření vlastních stránek nemám jaksi chuť a čas, tož sorry. Mohl jsem ty fotky pojmenovat jinak, ale nějak nebyla inspirace a nebo co, tak je to tam tak, jak je. Možná by bylo dobré, kdyby jste se tam dodatečně identifikovali, ať vím, s kým, možná již slavným a nebo v budoucnu, kdo ví, jsem na té ostravské veršpárty byl. Díky všem zúčastněným.
Mahoney
02. 09. 2001
Dát tip
Semi, my jsme zvali i náhodné kolemjdoucí - ale gdyž ty jsi asi zrovna nešel vokolo :-))

Semipalakva
02. 09. 2001
Dát tip
řikám škooooda:-)

Mahoney
02. 09. 2001
Dát tip
škoooda lásky... :-))

Semipalakva
01. 09. 2001
Dát tip
mám sice rok zpoždění, ale byl sem se na fotky mrknout a dobrá párty myslim jakto že ste mne nepozvali:?

Mahoney
31. 08. 2000
Dát tip
fachá to a kvalita je slušná :-)) *

Merle
31. 08. 2000
Dát tip
já se tam nemůžu dostat... ani přímo na kořen serveru.... zkusím to později

Miroslawek
31. 08. 2000
Dát tip
já šu klášnej, jeminántu

Mirdo, přímo k ulízání :-)))))

Jinak pokud to pořádně nefunguje ta adresa, tak se dostaňte aspoň na http://galerie.grafika.cz Potom si vyhledejte v Autorských galeriích č.1 Máriovu fotogalerii a tam už to máte v Ostravské veršpárty.

proto
31. 08. 2000
Dát tip
perfektní galerie, dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru