Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dárek

07. 05. 2004
1
0
3737
Autor
Bering

Osoba, kterou miluješ, ti vždycky dává ten nejkrásnější dárek.


Bering
29. 05. 2004
Dát tip
no, milá aiilo, už jsem to tu párkrát musel vysvětlovat - právě to, že tu osobu "můžeš" milovat, je ten nejkrásnější dárek od ní...

StvN
16. 05. 2004
Dát tip
Jak se to vezme.

Nejste trochu mimo téma?:-))))) Doporučil bych diskusi DrFausta o ekonomičnosti naší komunikace....:-)

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
nemám na mysli hmotné dary - jestli jsi to tak pochopila. i když na ně se to myslím vztahuje taky, alespoň s tím mám takové zkušenosti.

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
tak jo no, jak myslíš... :) prát se s tebou nebudu. :))

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
Osoba, kterou miluješ ti dárky ani dávat nemusí. A nebo ještě jinak: Osoba, kterou miluješ, tě denně obdarovává krásnými dárky. Sleeping beauty: A já vím, že nevíš až tak moc dobře. To já bych se s tebou klidně i pral. Tak Bering, do toho!!!:-)))

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
pozorovatel: to je přesně ono. když někoho miluješ, tak to je právě ten dárek od něj. nechtěl jsem to tady tak rozebírat, ale když už se to tak rozvrtalo, co už... :)

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
sleeping! Teda!!! Já a kuňkat??? A ty zkřehotáš!!! Ha, to jsem ti to dal... Takže dárek je vlastně ona láska a ty lásku bereš jako to nejkrásnější, jo?

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
dobrá tedy, zítra přesně o půlnoci se sejdete v opuštěném dvoře starého kláštera. sleeping - jako zástupkyně něžného pohlaví máš právo zvolit zbraň. sekundanti vám budou přiděleni mnou. :))))))

Nazuna
07. 05. 2004
Dát tip
ona nás taky milovanaá osoba ani sama milovat nemusí... tam bych viděla háček..

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
Jistě. Já ti taky neodporuju. Si asi špatně pochopila mou poslední větu určenou autorce.

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
ne ne, co by to bylo za život, kdyby v něm člověk nikoho nemiloval?! a ta osoba ani nemusí tu lásku obětovat, ale svou existencí tvůj život naplňuje a řečeno s trochou nadsázky - dává ti smysl žít... možná jsem maniak. :)

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
jo - které AUTORCE?!?!

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
sleeping: Hlavní autorce, autorce citátu. Takže rvačka nebude? :-(((( A já se tak těšil...

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
ale ty přemýšlíš stále materialisticky! tady nejde o věcné dárky!

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
souhlasím - už jsme to rozpitvali dost. možná ten citát zase stáhnu, i když bude škoda téhle diskuse...

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
kdybych to konkretizoval, nikdo by se nad tím nezamyslel.

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
sleeping: jsi kráva(a já jsem blbec, protože právě přistupuju na tvou hru a tak se následně i omlouvám) Že by Beringovo moře? Ten Bering, ta Bering... Se tady na Písmáku občas nevyznám. Se omlouvám autorovi. Ale co... na pohlaví tu moc nezáleží.

Bering
07. 05. 2004
Dát tip
tušil jsem to... :) ale nechám to tady, když už jsem to sem jednou dal

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
Sleeping: Jakej vyhledavač? Ne, otevřel jsem atlas a našel si ho. Pane jo, to je diskuze. Mám dojem, že se tim má vzdělanost neurčuje.

pozorovatel
07. 05. 2004
Dát tip
"Jakej vyhledavač?" nebyla otázka čekající odpoveď, ale slova údivu nad tvou prozíravostí. Nemyslel jsem si, že z psaného textu lze vycítit aroganci. Pokud chytrý znamená být jako ty, rád zůstanu hloupým.

Nazuna
07. 05. 2004
Dát tip
já už se tu nechytám, tak pardon:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru