Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až se rozplynem

07. 05. 2004
0
0
791
Autor
mirelaridon

 

 

Můj milý dnes pořádá svůj bál

a já tam půjdu.

Půjdu tam, protože vím, že on by na můj také přišel.

 

A tak žijeme v zájemné bídě a přetvářce sami před sebou

a snad jsme i šťastni.

Možná se jednou v prach rozplynem

a pak nám bude líp....

 

Můj milý dnes pořádá svůj obřad

a já tam přijdu

ikdyž vím,

že on by na můj už nedošel.


mirelaridon
15. 05. 2004
Dát tip
Dík Varčo, já nevim jestli to ti dotyční pochopili, ale myslim, že máš na mysli to samé co já, děkuji, že při mě stojíš.

mirelaridon
13. 05. 2004
Dát tip
Nikdo vás nenutí abyste zaplácávali svůj drahocený čas hlubší kritikou.Popravdě jsem si přála aby tady někdo debatoval o hloubce svojí kritiky, ale moc dík za ní, třeba se ještě vypracuji k něčemu duchaplnějšímu :)... třeba mě vychováte, ikdyž.....?

mirelaridon
13. 05. 2004
Dát tip
Nikdo vás nenutí abyste zaplácávali svůj drahocený čas hlubší kritikou.Popravdě jsem si přála aby tady někdo debatoval o hloubce svojí kritiky, ale moc dík za ní, třeba se ještě vypracuji k něčemu duchaplnějšímu :)... třeba mě vychováte, ikdyž.....?

Delahaye
10. 05. 2004
Dát tip
Slíp : tralala :-))

Delahaye
09. 05. 2004
Dát tip
Slíp : to je hruzaa :-) ...by mě zajímalo, jak tahle "hlubší kritika" redaktora obohatí pisatele :-) */********* P.S. (dílko se mi příliš nelíbí)

Delahaye
09. 05. 2004
Dát tip
:-)) již si budu tento většině lidí známý fakt pamatovat i já ... BTW : kdyby mi tohle někdo napsal pod dílo, tak nevím, jestli by mi další jeho hlubší kritika nebyla taky buřt ... :-) nu což, mohlo to být i horší, viď ? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru