Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavolam

08. 05. 2004
5
7
1485
Autor
magduša

Stránka, co nejde otočit

Halucinace zplozená životem samým

- nereálná realita

Bludiště z pavučin povinností

A všechno závisí na večerním autobuse

Jednoduchá složitost

Složitá jednoduchost

Začátek konce

Konec začátku

A co je lepší?


7 názorů

Lakrov
28. 12. 2008
Dát tip
Pro Laura Eleonora: Ano, přišlo mi od Tebe avízo. Zde je jeho opis: 17.12.2008 01:15:28 Hlavolam Laura Eleonora

j_i_r_i_k
26. 12. 2008
Dát tip
Vcelku nezajímavý kousek od autorky, která se tu už (alespoň pod tímto nickem) pár let nevyskytuje... Nějak to avi nechápu, tohle není diamant, jen kus sklíčka ze staré flašky.

Bíša
17. 12. 2008
Dát tip
t.

Lakrov
17. 12. 2008
Dát tip
Pro Laura Eleonora: Děkuji za avízo. V tom textu je velká míra abstrakce. Je to taková těžko proniknutelná hádanka, vzniknuvší pravděpodobně na základě určité události, možná pravidelném sledu událostí (stereotyp?). Hraní se slovíčky vyznívá zprvu (...jednoduchá složitost -- složitá jednoduchost...) naprázdno, dále však (...začatek konce -- konec začátku) celkem jasně směřuje k závěrečné otázce, která je zřejmě míněna jako pokyn k zamyšlení. Na 'hlavolam' je toho z mého pohledu málo, ale předpokládám, že pro spoustu čtenářů je text poutavý.

neroušek
17. 12. 2008
Dát tip
*

magduša
09. 05. 2004
Dát tip
Jo to bude asi správně.Myslím že z toho měla vyplývat moje vlastní zmatenost.

komedie
09. 05. 2004
Dát tip
zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru