Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The Fireroses of the Minessotta

10. 05. 2004
3
0
1954

Toho svitavého, sirého jitra sešli se v parčíku pod zámečkem Axel, Beatris a Julia.
Ptáčci něžně štěbetajíce doplňovali atmosféru snídaně v trávě, kde seděli ti tři a vedli zajímavý velmi rozhovor.
   Axel: Ach, jak je dnes krásně (ha ha ha)! Jak romantické počasí, ach (ha ha ha)! Mohla by mne políbit múza(ha ha ha) a já bych složil nějakou romantickou báseň o svém novém BMW, co mám vzadu v garáži, ach (ha ha ha).
   Beatris: já (ha ha ha) jsem včera slyšela od Bruse, že se Klaudie rozešla a Paulem (ha ha ha). Prý kvůli tomu, že se jmenuje Paul (ha ha ha).
   Axel: Ach (chacháhahahichahaccsha ...) jak romantické! Rozejít se uprostřed milování!
   Julia: No to je ovšem hrozné! Vždyť oni dva se uplně milovali ! Oni se z toho (ha ha ha) zblázní! Ach, jak tragické!
   Axel: Ano, tragické je to velice. Ale ještě tragičtější na tom je, (ha ha ha) že se rozešli uprostřed milování.
   A pak upadl okvětní plátek z jedné ohnivé růže, která rostla opodál a všichni omdleli, protože jejich ušlechtilé a jemné city byly tím velmi otřeseny. Pokračování asi nikdy.

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
jo, tohle je výstižný *

Arien
21. 07. 2004
Dát tip
to je trhlé!!! tip! +avi beatris

Arien
21. 07. 2004
Dát tip
you're welcome

Tajpan
18. 06. 2004
Dát tip
Dnes som chcel byť na písmaku veľmi zlý, ale teraz si ma dostal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru