Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na počátku byl příběh I.

10. 05. 2004
1
0
1287
Autor
judas

tohle je první kapitola z velmi dlouhého příběhu

 

Už se šeřilo. Ve třetím patře se rozhrnul závěs, otevřely dveře a na balkón vyšel mladý muž. Opřel se o zábradlí a zhluboka se nadechnul městského smogu. Pak sáhnul do kapsy, položil na okno krabičku cigaret, sáhnul do druhé kapsy a našel zapalovač. Zapálil si a rozžehnul světlušku z pekel. V té chvíli ve čtvrtém patře ruka zatlačila na kliku a na balkón vyšla žena. V ruce držela cigaretu a rychle si zapálila. Po prvním potáhnutí se pomalu opřela o zábradlí a rozhlédla se po světlech lamp a oken. U boku jí blikala malá světluška z pekel.


StvN
15. 05. 2004
Dát tip
Světluška z pekel se mi nelíbí. Je to hloupé přirovnání. Jinak nevím, co bych víc kritizoval.

ondrech
15. 05. 2004
Dát tip
Julie, nic proti, ale jen taková menší připomínka - tohle bych nedával jako samostatnou povídku. Docela dobrá věc by byla, kdyby byl nadpis PROLOG.

Zvěruška
13. 05. 2004
Dát tip
Ach jo!!! Myslela jsem, že se bude skákat z balkonu!!! :-)

Tragicus
11. 05. 2004
Dát tip
nemuzy hodnotit cast pribehu... :\ ale jestli je to dlouhy pribeh a kapitola je kratka, to bude mit kapitol!

kabe
11. 05. 2004
Dát tip
tak svetlusky uz mame, napeti zatim nemame, zenu a muze mame taky.. dost nuda zatim

judas
11. 05. 2004
Dát tip
trpělivost, mí drazí kritici! asi předesílám žádost o žádné další kritiky toho, co ještě ničím není. zatím jenom vyčkejte, prosím! díky. j.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru