Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rakvění

14. 05. 2004
2
3
795
Autor
Petr_Slunce

rozmarný dubnokvěten....

     Ke stropu stoupaly dva proužky dýmu, jeden z mé cigarety, kterou jsem si zatloukal hřeby do rakve a druhý z voné tyčinky, kterou jsem kvůli svému spolubydlícímu maskoval ten cigaretový čmoud.

     Nebyl to jediný dým v okolí. Venku v otevřeném okně čmoudí škodovka své šedivé obláčky do nebe. V protější budově čmoudila dívka z otevřeného okna. Slunečný den plný kouře. V tramvajích se vozily modelky a já si vzpomínal na to, jak jsem před čtyrmi týdny začal kouřit. Kouř už mi nepřijde tak hrozný, už chápu kuřáky. Pomalu a pokouřmu se všechny ty lmka, malborky a petry dostávaly do mého života.

     Nevím jestly to byly veverky, nebo modelky, jenž mě dostaly do stavu rakvění života. Ale je to zajímavý pocit. Nasaju horký kouř a ten se žene plicemi a ničí mé malé sklípečky na kyslík a já se dostávám do stavu, kdy se zas netřesu a jsem relativně živý, navzdory té rakvi, co mi roste za zády. Just one perfect day...


3 názory

domin.go
17. 12. 2007
Dát tip
no tak si ju změň znova...já sem čekal že si počtu na nějakým medailonku a ono nic+))

Petr_Slunce
17. 12. 2007
Dát tip
tak já to měl v původně v úplně v jiném oddělení, ale vzhledem k tomu, že se od roku 2004 úplně změnily kategorie to skončilo zde...

domin.go
17. 12. 2007
Dát tip
si s tou kategorií trošku ulít,ne +)))

Petr_Slunce
18. 07. 2004
Dát tip
To ma zvlastni vyznam :o)

bielaaura
18. 07. 2004
Dát tip
:o)

bielaaura
15. 07. 2004
Dát tip
veverky:-)

Petr_Slunce
15. 07. 2004
Dát tip
proč myslíš, že veverky :)?

bielaaura
15. 07. 2004
Dát tip
ako veveričky, si to tam napísal. Tie sa tam ocitli tak znenazdajky:-)

Petr_Slunce
18. 05. 2004
Dát tip
No já ani nemusím čekat na ne, ale o to je to pak horší, já do toho zabřednu ani nevím jak a pak jak z toho ven a nebo ouvej, ono me to zranilo :( . Ale tak to chodi a musim si konecne zvyknout ;)

Petr_Slunce
16. 05. 2004
Dát tip
to posledni je u me trosku vic depkotvorne, hlavne kdyz dojde na naraz...

Petr_Pan
16. 05. 2004
Dát tip
Přesně tak - pěkně se to poslouchá, pěkně se to obdivuje, ale když se člověk odváží a je zdupán a po palici přetáhnout tvrdým NE + opovržlivým úsměvem... Au au - nicméně - když se neodvážíš, neuslyšíš NE a unikneš depce, může Tě potkat to, o čem píšu v "Tlící srdce" - nekonečné výčitky, které už stejně nic nevyřeší...

Petr_Slunce
15. 05. 2004
Dát tip
Napiš mi lepší ;)

Petr_Pan
15. 05. 2004
Dát tip
Hudba, psaní, kafe, tanec, dobré skutky, příjemné povídání (třeba nejen) s příjemnou dívkou, která ví co chce - ačkoliv to může být i depkotvorné...:-))

idle
14. 05. 2004
Dát tip
Předpokládám, že: ...kterou JSEM kvůli svému spolubydlícímU... A jinak mi to moc nepřipadá jako pohádka.

ulita
14. 05. 2004
Dát tip
taky ráda čmoudí z okna...:)

Petr_Slunce
14. 05. 2004
Dát tip
díky za návrat do reality :) eště se neumím soustředit při kouření cigaret a ještě pořád jsem tak fascinován, tím faktem že kouřím, že píšu blbosti.... Napadá mě, že zase brzo skončim :(

Petr_Pan
14. 05. 2004
Dát tip
Jsem nekuřák a tohle mi přijde jako zajímavý popis - opravdu zajímavý. Kouření je velmi jangové a proto se není čemu divit, že je Ti "líp" - ale - není to trochu ubohé čerpat sílu tak trapným způsobem ? :-) Nic proti kuřákům :-)) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru