Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen jsem tam stála

14. 05. 2004
0
0
1356
Autor
Frolis

Nevím, co se to se mnou dělo, ale stála jsem zamyšlená a vzrušená přicházejícími zprávami. Měla jsem se s někým setkat a setkala.

      Stála v parku u lavičky a vůbec netušila, že jí pozoruji. Kouřila cigaretu a plaše se rozhlížela davem. Sama pro sebe jsem se musela pousmát: "Tak tohle je Míša." Popravdě řečeno, nesplňovala přesně moje sny a představy, ale i tak jsem se na ní usmála a představila se jí s mírně třesoucím hlasem. Během hodiny jsem ale měla jistotu, že pokud mě odmítne, zlomí mi srdce.

     Nervózně jsem poklepávala nohou do zvlhlého prachu městkých cest a brodila jsem se sama se svými úvahami nad tím, co nyní prožívám.

 

   Zbytek příště...


Tragicus
18. 05. 2004
Dát tip
to nemam rad... bud dat cele nebo vubec...

pozorovatel
17. 05. 2004
Dát tip
Bylo by opravdu lepší sem dát víc. Z tohohle se moc nepozná.

StvN
15. 05. 2004
Dát tip
Řekla jsi dost málo na nějakou kritiku nebo názor. Pokud budeš pokračovat osobitě a povídkově, budeš mít jistě úspěch.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru