Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzlo okamžiku

20. 05. 2004
4
0
1543
Autor
skaman

Reakce na menší životní prohru.

 

Čím více sníme o něčem krásném,

tím více se těšíme jen

ze snění,

protože pak už všechno dokonalé

žije v našich představách

a přijdeme tak o možnou radost

z příjemného

překvapení.


skaman
23. 05. 2004
Dát tip
Velmišnek: Když se ti splní něco o čem sníš, tak je to skvělý, ale bohužel většinou se nestává. Bylo to inspirováno až zbytečně moc růžovým pohledem na budoucnost, která pak ale sklamala všechna moje očekávání a básnička má spíš říkat: "život přídjde sám" nebo možná to co řekl supizmus.

supizmus
22. 05. 2004
Dát tip
velice zajímavá a pravdivá myšlenka, nežijeme-li to co jest, ale vlastní bludy, končíme špatně...

skaman
22. 05. 2004
Dát tip
Mám radost, že jste to pochopili tak jak jsem myslel.

Velmišnek
22. 05. 2004
Dát tip
Ale zase vždy nemůžeme vědět o čem budeme snít za pár let protože taková věc ještě třebas není. A taky já mívám teda občas radost z toho že se mi to někdy splní i když "nic netrvá..." a tudíž jestli to myslíš jako Edgar Allan Poe tak si Tě velmi silně vážím. A máš pravdu.

Waawe
21. 05. 2004
Dát tip
jasně, tak tomu docela rozumím !!! hodně jsi mě překvapil... moc se mi to líbí a úplně si vybavuji některé momenty !!! jednoznačný TIP* a díky !!! měj se fajn m.

Jůůů, tohle je dost chytrý. Dokážeš to? TIP

printems
20. 05. 2004
Dát tip
Něco na tom bude T&I&P

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru