Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22. 05. 2004
4
0
4399
Autor
STRABA

 

 

Slýchávám bestie ječící do noci,

jsem prokletý ztracenec, není mi pomoci,

cosi se stalo,

já to vím,

v křečích se objímám s šílenstvím.
nu tohle jsem četla a slyšela už milionkrát...ale obávám se, že ani s tebou to není tak dramatické

STRABA
06. 11. 2004
Dát tip
Není. Jen si s tím tak hraju. Takže se klidně obávej dál.

.-)) to jsem ráda

takový rázný, mluvící za vše, dávám tipa, moc líbí. t*

STRABA
26. 05. 2004
Dát tip
Aha. Tak prozkoumaný to tady na rozdíl od Tebe nemam. To ale dá asi fušku pochopit principy podle kterých to tady funguje. Zatím jsem zřejmě jen naivní idiot, který má radost z pozitivních reakcí. Hm, mrzí mě má naivita a skláním se před Tvou prozřetelností. Už sem skoro ulítl na tom, že bych si mohl myslet, že by se to někomu mohlo líbit. Končím . Možná sem to přehnal, ale vadí mi Tvoje narážky z patra. (Já jsem náročnější čtenář (! bacha na to!) a taky to, že když se neumíš vyjádřit naprosto přesně, svedeš to na to, že sem paranoidní. Sori. Vážím si každé kritiky, ale podrážení ne. Madono.

Skoba
26. 05. 2004
Dát tip
Myslím, že sleeping_beauty jen tak žvatlá a kde nic tu nic. Sleeping, přečti si svou kritiku z 25.5.2004 na tuto báseň (jenom blbec se může tvářit tak, že tím náročnějším čtenářem nemyslel sám sebe). Možná, že je STRABA ještě v růstu, ale podle toho, co tady předvádíš ty sleeping, si myslím, že si hraješ na něco, na co nemáš. Kdo si pozorně čte tvoje kritiky, musí nutně dospět k tomuto názoru.

Skoba
26. 05. 2004
Dát tip
sleeping: jen jsem napsal co si myslím a rozhodně nemám problém s tím, na co si hraješ. To je tvoje věc. (jen na okraj - "Ale kluci z přecitlivělosti časem povyrostou...počkej si :-)" - uvádíš-li správně svůj věk, nepřeháním když si budu myslet, že nemáš nárok na podobný názor o osobnosti, která je o víc než deset let starší než li ty). Hraješ si na člověka, ktere má nadhled a zkušenosti starců. Jestli ti můžu poradit, příště kritizuj pouze text, nikoli jeho autora.

STRABA
26. 05. 2004
Dát tip
No no. No no. Tady se měla kritizovat báseň. Skoba mě sice hájí jako lev, ale myslím, že to opravdu stačí.

STRABA
25. 05. 2004
Dát tip
Asi máš patent na to, co je vkusné a co ne, ale rozhodně mě nemusíš urážet. (myslím tím podezřením z vlastní kritiky) Mě by to rozhodně nenapadlo. Možná, že popřemýšlím, proč to napadlo Tebe.... A co na to Ri-ko? Ještě je to dobrý, když je to pro sleeping-beauty blbost?

STRABA
25. 05. 2004
Dát tip
Proti náročným čtenářům nic nemám. Tvou kritiku jsem četl znovu, ale ať to beru z jakéhokoli pohledu, vždy dojdu ke stejnému závěru. Ale když tvrdíš co tvrdíš tak si mě tedy asi nenařkla. Hm. Pak ale neumím číst mezi řádky.

Steven
25. 05. 2004
Dát tip
Jsem prokletý ztracenec... i jednoduchost občas potěší... není mi pomoci. s_b

Ri_ko
25. 05. 2004
Dát tip
Nenech se od ní vytočit a přestaň s ní komunikovat, trpí asi komplexem.

Black_Witch
24. 05. 2004
Dát tip
Doooobryyyyy....

STRABA
24. 05. 2004
Dát tip
¨Něký stručný kritiky,ne?

Ri_ko
22. 05. 2004
Dát tip
Fakt dobrý.

Steven
22. 05. 2004
Dát tip
Hezkýýý.

STRABA
22. 05. 2004
Dát tip
Díky. To potěší.

Skoba
22. 05. 2004
Dát tip
Je to dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru