Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volání

26. 05. 2004
12
7
6568
Autor
STRABA

VOLÁNÍ 

 

 

Chtěl bych být vlk

dávit laně,

se smečkou zběsilou

ovládat pláně,

svobodně dýchat

divoce řvát,

nikdy se zpátky

nedívat.

 

 

Chtěl bych být vlk

dávit laně,

honil bych slabší

vrhal se na ně,

ve stepi bez hranic

volně bych žil,

pozdravy měsíci

z temnoty  vyl.


7 názorů

Allerlei
26. 07. 2008
Dát tip
Vážně skvělé, má to švih, má to ráz.. ale především myšlenku. Myslím, že toto bude mou oblíbenou básní :-)

Dahlia
19. 05. 2008
Dát tip
pěkný, zaujalo.. /*

dyby se ti chtělo, nakoukni ke mně na moje vlčky... myslím že každýho "básníka" musej aspoň jednou potrefit :o) na konci první bych dala nePOdívat netipuju myšlenku ale formu... já bych nikoho dávit nechtěla a věřím že ty taky ne :o)

šňupálek
14. 07. 2006
Dát tip
bejt vlk, bejt divokej..jo proč ne.. možná mám smůlu na pořadí, ale je to druhá agresivní :-/

STRABA
05. 09. 2004
Dát tip
Možná si nepochopil, že to je báseň a ne úvaha. A že by se všichni jednouz stali vlky je nesmysl. Každej člověk má jinou povahu. A vlk se svým sociálním chováním je na tom i tak lépe než ňáký blbý laně s jelenama. Koukni na ňákej přírodopisnej pořad. No ale to sem naprosto odbočil úplně někam jinam. S tou básní to stejně nemá vůbec nic společnýho.

vyrostl mezi vlky člověk a mezi lidmi stal se vlkem. opovržení živí jeho pýchu. neláska mu vdýchne nenávist. všemi opovržený začal straba sám opovrhovat všemi. stařešinům se staví s úšklebkem, pohaněl svatá místa dědů. nechce být poddán ani lidem, ani bůžkům. je svobodný jako vlk... jako zvíře lesní...ale ještě má lidské srdce... a lidské srdce teskní... teskní...

STRABA
31. 05. 2004
Dát tip
Hm!!!! Znalosti.

Skunk
31. 05. 2004
Dát tip
Je to dost dobrý, silně procítěný. Je to hodnota. Opravdu, myslím to vážně. A proto budu nezvykle kritický. Druhý verš první sloky se sice rýmuje se třetím, ale je úplně mimo rytmus. Podle mně tam je slabika navíc. Hrozně to rve uši. Další problém vidím ve druhé sloce, kde dost necitlivě přecházíš z jednoho času do druhýho. Strašně moc tím znehodnocuješ obrovskou sílu myšlenky. Přesto jsem už dlouho nečetl nic lepšího (alespoň na těchto stránkách). Dávám ti tip.

Skunk
31. 05. 2004
Dát tip
Zapomněl jsem na tip.

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
Líbí, přesné *t

Steven
26. 05. 2004
Dát tip
Honit slabší a vrhat se na ně. Někdy až moc reálné. Rád bych se vrhl občas na ty -silnější-.

chuan
26. 05. 2004
Dát tip
v pravde ja krasa .....vlkodlak +

STRABA
26. 05. 2004
Dát tip
S-B Díky za tip. Vážně.

Waawe
26. 05. 2004
Dát tip
zvláštní atmosféra docela originální...proč ne že ? měj se fajn m.

:)) Přesně tak. Být jednou ten silnej. Nejsilnější. super atmosféra *tip

STRABA
26. 05. 2004
Dát tip
TAK ! Diky!

machal
22. 05. 2004
Dát tip
to je dobrý - žádný tupý hlody - je to přesně o vlku :) *T

STRABA
22. 05. 2004
Dát tip
Díky, dik.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru