Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nádherný růžový kvítek

22. 05. 2004
2
0
1614
Autor
Dvoukvitek

taková spíš náladovka.. rozhodně takový nejsem ;) jen jsem se pokusil vžít do kůže někoho jiného..

Jsi jako nádherný růžový kvítek uprostřed zelené louky.
Překrásné a lákavé křivky tvých okvětních lístků vábí k přičichnutí.

 

Jsi jako nádherný růžový kvítek uprostřed zelené louky.
Tvá vůně láká včely k ochutnání sladkého nektaru a tvá krása je prostě ohromující.

 

Jsi jako nádherný růžový kvítek uprostřed zelené louky..

 

..a já Tě utrhnu!


martinez
23. 07. 2006
Dát tip
kruťárna! :o))

Pisces
05. 09. 2004
Dát tip
Skvělé, konec to otočil o 180° a dílko není naivní nesmysl, ale pobavující záležitost, T**** :)

Starr
03. 06. 2004
Dát tip
Kvíííííítešku to se mi líbí:))) - a vůbec ne kvůli té růžové:) Po dlouhé době jsem se tu zase ukázala a tak jsem si řekla že mrknu na dílka našich příšerek:) Ale jsem opravdu mile překvapena.) - za tohle si na Zlenicích zasloužíš nějakou tu medovinku a teď můžu snad jen TIP:))

arijanek
23. 05. 2004
Dát tip
Příjemné! I s tim trháním... :)

Dvoukvitek
22. 05. 2004
Dát tip
Už jsem to poopravil ;)) i když si tímhle zařazením nejsem taky tak docela jistý ;)

Marthin
22. 05. 2004
Dát tip
To by chtělo Zavazadlo:-)

Další do herbáře ???? :))

Empty
22. 05. 2004
Dát tip
kdybys ho takhle sprostě neurval, dostal bys ode mě tip. Ale takvýdlenc ničení kytiček rozhodně podporovat nebudu. kytička je také zvířátko!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru