Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemoc zvaná láska

24. 05. 2004
1
0
2582
Autor
Aviva

Člověk opravdu mívá různé pocity...

Marně mě konejšíš a těšíš, že nemám se čeho bát.

Nemám prý toto vůbec psát, marně mi oči zavíráš.

Jsem nemocná strašlivou hynoucí nemocí a ani ten

nejlepší lékař mi bohužel nemůže pomoci.

Jediný, kdo pomoci mi může, jsi ty.

Já, raněná nemocí zvanou láska, při které stačí

jediný tvůj pohled a má teplota stoupá.

Pohled, při kterém srdce přestává tlouci,

jako při silném infarktu.Třas rukou, žloutnoucí tvář,

jako v posledním stadiu rakoviny.Skvrny na tvářích,

ruměnec, jako silné popáleniny.

Nakonec se stejně dívat přestaneš,alespoň na mě,

a já vydechnu naposledy...


Aviva
08. 11. 2004
Dát tip
Tak zatím se to nemění,stále ne.Ale dík za optimismus.

grimer
02. 11. 2004
Dát tip
aviva: musím súhlasiť s voloďou, láska je krásna. ty si sa teraz sklamala a prežívaš ťažké obdobie, preto tak píšeš. mne sa tvoje dielo veľmi páči, pretože je smutné, tragické. (jeden čas som taký istý názor na lásku a tiež som tak písal, ale zmenilo sa to). ZMENÍ SA TO.

Aviva
25. 05. 2004
Dát tip
Steven:tak takového člověka nechtěj poznat, žlutá je ještě ta z hezčích barev, které při pohledu na něho chytám.Ale je pravda,že spíš zelenám:-)

Deadeater
25. 05. 2004
Dát tip
Páni,úplně s tebou soucítím,takové stavy znám velice dobře.Snad se dívat nepřestane,píšeš hezky,byla by tě škoda.

Není to nejhorší, kazí to však poněkud kýčovitý a strojený název. avi.

Davinči
24. 05. 2004
Dát tip
jo jsme v podststatě mistři v plavání ve vlastních pocitech. V tvé básni jsem si pěkně zaplaval, a uvolnil, diky.

Aviva
24. 05. 2004
Dát tip
Ten název není strojený.Je naprosto přesný, ale pokud ti to tak připadá.Asi jsi tu nemoc ještě neměl a nestonal si s ní...

Voloďa
24. 05. 2004
Dát tip
Láska není nemoc!!! Láska je krásná..

Aviva
24. 05. 2004
Dát tip
Já nemůžu souhlasit,láska není krásná,láska je pěkná svině(pardon za to slovo)

Jeheheman
24. 05. 2004
Dát tip
t_c_d_a: Dík za avi, ale už jsem to četl:))

Dero
24. 05. 2004
Dát tip
Aviva: Heheh ... kdo je svině? Láska? Tak se jí vyhýbej, ona Tě bude vyhledávat. Na hloupý argument ještě stupidnější protiargument.

Kimísek
24. 05. 2004
Dát tip
Lásku milujeme i nenávidíme... každý jinak...docela líbí :o)

Steven
24. 05. 2004
Dát tip
Toho nebo Tu,při jejímž pohledu cítíš infart a žloutne ti obličej,bych docela rád poznal. Musí mít asi neskonale silnou auru. Mně se ještě nestalo,abych při pohledu zežloutl :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru