Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje dokonalá kamarádka

24. 05. 2004
0
0
971
Autor
Fialovy_sen

Tak trochu ze života...doufám, že se po přečtení téhle věcičky některé holky nad sebou zamyslí...život opravdu není o hubnutí ;o)

Mám jednu kamarádku, jmenuje se Radka. Jsme dobré kamarádky a známe se už dlouho, přesto je něco, co mi na ní vadí. Radka měří 175 cm, je štíhlá, chytrá a krásná. Má panickou hrůzu z akné, proto si pořizuje všelijaké „zaručené“ přípravky na problematickou a mastnou pleť, přestože ji na obličeji nikdy nic „nevyrašilo“. Zásadně nejí čokoládu, po které prý pupínky rostou jako hřiby po dešti, tučná a ostrá jídla. Vždy, když něco pozře, zjistí jakou má potravina energetickou hodnotu. Zuby si čistí třikrát denně a po každém koupání či sprchování si každý kousíček těla natře drahým tělovým krémem. Dvakrát týdně chodí do sauny, tancuje v souboru, zpívá a ráda něco vyrábí. Přesto si připadne blbá, hnusná a nezajímavá. Když upadne do takovéto deprese, jsem to většinou já, kdo ji utěšuje. Já, 180cm vysoká normální holka, která má problémy s pletí, protože se jí nechce stále pustit to proklaté akné a která nikdy nebude tak štíhlá jako Radka, protože jsem prostě typ „krev a mlíko“.Většinou zajdeme na něco dobrého a splíny se rozplynou jako mraky po bouřce. V tuhle dobu mám Radku nejradši- stane se z ní opět pohodová a veselá holka....ale jen do té doby, než si uvědomí, že má velkej zadek...

V březnu tohoto roku jsme spolu byli na plese. Obě jsme se moc těšily a zdlouhavě se na večer připravovaly. Nikdy jsem ještě na žádném plese nebyla,a proto mi připadalo veselé, jak se všichni lidé, které znám ze školy, proměnili v elegantní dámy a galantní muže. Ze začátku to tak bylo. Postupem času, s přibývajícími promilemi alkoholu v krvi, se ale situace zvrhla.

Radka nestačila přijímat nabídky k tanci, zatímco já křísila spolužačku, která trošku přebrala. I Radka měla popito víc než je zdravé.Nápadníci si ji přebírali z náruče do náruče a ona se okolo nich ovíjela jako liána okolo stromu. Ve tři ráno jsem obě spolužačky podepírala a ony si spokojeně brblaly každá to svoje. Čekali jsme na taxík a já přemýšlela, co dělám špatně...

 

Zanedlouho po plese začala Radka s jedním ze svých tanečníků chodit. „On je tak krásnej, chytrej, dokonalej!!!“básnila o něm. „Bojím se ,aby se se mnou nerozešel kvůli těm mejm hroznejm špekům“,obávala se a já zavracela oči v sloup. Místo, aby jí konečně došlo, že ji někdo miluje takovou, jaká je, snažila se více zhubnout, méně jíst a být co nejdokonalejší. Pocity zaláskovanosti a kruté deprese se u ní střídaly takřka obden. Každou chvilku kontrolovala svou vizáž v zrcátku a denně vyžvýkala spoustu krabiček žvýkaček, aby měla pro svého miláčka co nejsvěžejší dech.

Začátkem prázdnin mi zazvonil telefon. Byly tři hodiny ráno a já mžourala na displej mobilu, kdo mi teď k sakru může volat? Byla to Radka: „Ten blbec se se mnou rozešel! Debil, on se na mě vykašlal!“,křičela mi plačtivě do telefonu.Snažila jsem se ji uklidnit, ale nebylo jak. Domluvili jsme si radši schůzku další den v naší oblíbené cukrárně FLORIDA. Seděli jsme u zmrzlinového  poháru a ona mi líčila události včerejší noci. „A proč se s tebou tedy rozešel?“nemohla jsem stále pochopit. Radka odložila lžičku od poháru a důvěrně se ke mně naklonila:“Do očí mi to neřekl, ale vsadím se, že kvůli těm mejm krátkejm nohám!“špitla mi do ucha a mě málem zaskočila jahoda, kterou jsem právě polykala.

Dnes má Radka opět novou známost. Zatím jim to klape. Přesto má Radka pocit, že se její miláček zbytečně často otáčí po jiných...


Nedvedka
25. 05. 2004
Dát tip
Čajík Terez!Ta povídka je super,přišla mi vtipně napsaná...:-)Jo a lepší se pořádně nažrat,než trpět hlady...na to hubnutí jsem se už vykašlala,fakt na to nemám...

Barbar
24. 05. 2004
Dát tip
Nevím, myslím si, že pokud jí ty nohy stačí od zadku až na zem, má je tak akorát. Jenomže já jsem jenom BARBAR

Spalena
24. 05. 2004
Dát tip
Obávám se, že je hlavně dokonale hysterická. Muži nehledají dokonalé ženy. Muži hledají ženy, v jejichž očích se cítí jako dokonalí muži,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru