Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velká neznámá

25. 05. 2004
19
1
7759
Autor
Krásnoočko

Naší profesorce matematiky, s láskou a účtou :o)))

 

hladit hady .....  proti srsti

nohu  bosou, vodou

chladným ohněm

mrtvým koněm

sklopí uši

a je po

něm

Němá Bára

Mocná škára

policejní barokáda

z avokáda  (to já ráda)

ty rád játra ... on rád játra


1 názor

jo*

Delph
28. 04. 2005
Dát tip
no tak vytvarovat to přesně do toho x nebo spíš přesípacích hodin nebylo taky nijak lehký...*

ajlla
22. 06. 2004
Dát tip
Tohle vidím poprvé, to je moc pěkné :o)*

Adhil
11. 06. 2004
Dát tip
Nádhera ;-) T*

Rowenna
11. 06. 2004
Dát tip
tip

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
Fajn věcička... tip a klub sekce Hříčky se slovy...

Adhhil Rowenna Setregil Díky :)

Spalena: díky ti :) (a za všechny návštěvy)

romi: :o)))) Ď Thera: koukám že ty si zrovna 3x neznámá :)))) Ď

Spalena
07. 06. 2004
Dát tip
Moc hezky se miluješ se slovy. Tip ťop.**:-)

romi
06. 06. 2004
Dát tip
waw :o)))) *

Thera_xxx
06. 06. 2004
Dát tip
Móóc pěkný!!!! :))*

komedie
01. 06. 2004
Dát tip
Krásno:z x možných

Komedie: teď mne napadla písnička od Olympiků - Krásná neznámá :o), a k čemu se X limitně blíží, případně z jakého je intervalu????? :o))) "To víte studentky matematika je exaktní věda, ne to vaše chi chi chi, musíte formulovat přesně" (nejmenovaná profesorka jmenované vědy) :o))))

No jo :-) tak já do toho du :-)...

bram
27. 05. 2004
Dát tip
dream> na konci toho mého komentáře byl smajl.. což jistě víš co znamená.. :) za fobii z hadů nemůžu, mám to od miminka.. tak jako někdo trpí klaustrofobií a nejezdí třeba výtahem, tak já prostě nemůžu vidět hady.. ani v televizi, ani na obrázku, natož ve skutečnosti.. ovšem že je někdo má rád, to plně chápu.. :) Krásnoočko je taky ocenila, tak se hned nerozčiluj.. :)

komedie
27. 05. 2004
Dát tip
*****

Brambůrek: díky, jsi milá :o)))) Milan: jé, ty jsi expert na hady???? Pojď do klubíku k Noemovi. Je tam docela prča :o)))) Dream + bram: nehádejte se, nestojí to za to. Cannisha: díkec ;-) Komedie :-), z kolika možných????

Krásnoočko : No trošku jsem dělal teraristiku..hady teda moc ne, ale jinak k nim mám vcelku kladný vztah :-)).

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
M_D_N: Vzath je důležitej, opravdivej odborník je tam jen jeden, teda asi, já vlastně nevím, nechci nikoho podceňovat, ale řekla bych.

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
Jo, Krásno, dík že lákáš nové členy :))))

Adhil
26. 05. 2004
Dát tip
Pěkný ;-)

bram
26. 05. 2004
Dát tip
nedal by se ten had v komentářích nějak skrýt.. mám z hadů fobii a teď jsem málem ani nemohla napsat kritiku.. :) jinak tip, je to pěkné a hravé :)

Děkuju že ses překonala. S tím hadem nic neudělám, už sem měla v komentářích horší věci a nešlo to. Navíc se mi hadi líbí :)))

bramburek
26. 05. 2004
Dát tip
Pěkný:-)t*

To vypadá na pěknou korálovku :-). Díla píšeš pěkný, navíc se ti líbí hadi :-)...prostě tip.

Noe1
25. 05. 2004
Dát tip
:))))) + klub

dismorphia
25. 05. 2004
Dát tip
:)

chalmin
25. 05. 2004
Dát tip
až tak veliká je Ti? no básnířka.. 8^) ***!

To je pro mě velká neznámá.

Fou_
25. 05. 2004
Dát tip
jéjej! :)))) tip je samozžrjmostí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru