Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovy lžou...

26. 05. 2004
0
0
1269
Autor
Hagen

Každému oplať stejnou mincí. Milosrdenství je pro ty, kdož si ho mou dovolit. Nenech se využívat, nebo si na to každej zvykne. V srdci jsou -snad- lidé dobří, ale zvenčí je všechno byznys. Nevěř lidem. Věř jen sobě. A tomu, koho miluješ, srdce Tě nikdy nezklame.

Lidé slovy lžou, by skryli svoji zbabělost.
Nač upřímnost a pravdu, když pomluv není nikdy dost!
A srdce bolí, probodeno střepem zrady,
co za zády si řeknou Ti, jež zval jsi kamarády!
Pak slzy skrápí prašnou zem, však v myšlenkách jen!
Krev v žilách vře a rudá kola tančí před zrakem,
když za oplátku vracíš půjčku, s bonusem návdavkem. 

caramba
18. 11. 2004
Dát tip
Nevím, nevím.

No já ti nevím. Častěj mi lžou tím, co dělaj. A milosrdenství? To si může dovolit každý kdo si ho dovolí sám sobě. Teda dík, že si mne donutil zapřemýšlet :))) Rozhodně bych svět kolem sebe takhle vidět nechtěla. :(((((

Také jsem býval mladý.

Hagen
26. 05. 2004
Dát tip
To nemá s mládím nic co dělat. To je vývoj mysli. Někteří to nadosmrti nepoznají. Nevím ale, jestli k tomu patří dovětek bohudík nebo spíš bohužel.

Jenom jsem chtěl říct, že tyhle pocity mám už za sebou. Proto mládí, protože jsem nad tím přemýšlel, když jsem byl mladý.

Craerassy
26. 05. 2004
Dát tip
pobavilo mě stojí a neśtojí o hlubší kritiku.-))) ale špatné to není:-)

cabourg
26. 05. 2004
Dát tip
proč ten prolog. tak ho buď zahrň do do díla, nebo zkrať na minimum. Nač brečet nad těma, jež zveš Tvými kamarády, nestojí za to. Nevím jak hlouběji kritizovat Tvé dílo, myslím, že to je celkem jasně napsané a nějak zvlášť se nad tím pozastavit nedokážu...

kinraelo
26. 05. 2004
Dát tip
jeeeeeeeee, tepla voda...a fakt, objavili teplu vodu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru