Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V lese

26. 05. 2004
0
0
2127
Autor
Bard

Na větvi sedí

chlap s neutřeným zadkem

zapomněl papír.


lupen
05. 01. 2006
Dát tip
né, člověk pak do toho šlape, tohle ne..

cabourg
26. 07. 2004
Dát tip
protoze znám haiku původní - tedy japonská, a pak ta druhá - evropská, nebo americká. Jsou dost o něčem jiném a už se to tady na Písmáku někde řešilo - zda to ještě jsou vůbec haiku. Já si myslím, že v některých případech ano. Třeba Kerouack jich pár napsal, minulý týden jsem jich pár četl od Ivana Wernische - dost mě zaujaly. V případě tohohle dílka to byla opravdu jen nějaká zamlžená reminiscence, nevím. V žádném případě to tedy neber jako přirovnání k JK. To bych si opravdu netroufal...

waldekke
03. 06. 2004
Dát tip
a čučí ten chlap vyjeveně? W.

Bering
27. 05. 2004
Dát tip
neměl srát ze stromu... :)

ulita
26. 05. 2004
Dát tip
zajíc žije v lese, žije v lese, žije v lese...

To je docela zbabělý pokus shodit haiku.

Není v hájku? Škoda

Aviva
26. 05. 2004
Dát tip
Hm...

cabourg
26. 05. 2004
Dát tip
něco ve stylu Kerouackovo Haiku. No proč ne. Zastánci tradičního Haiku tím opovrhnou a nezapomenou poučovat co smí být a nesmí být Haiku. Celkově nemám rád problematiku defekace v poesii hihi.

Steven
26. 05. 2004
Dát tip
To nemá ani kapesník (papírový)?

chalmin
26. 05. 2004
Dát tip
furt lepčí bejt na větvi než v pořádnejch sračkách 8^) je to haiku nebo hýk?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru