Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tums®, Mach 3® a jiná rozpouštědla

Výběr: chroustjazz
05. 06. 2004
12
0
3449

Nikdy jsem neměl rád Lipo ani Pez®. Taky bych chtěl říct, že se holím přibližně dvakrát do týdne.

ii

 

 

 

 

? Nadbytečnou á kyselinu rozpusťte v ústech nebo objevte nepříjemné pálení rozkousáním dětí @ do 3 let. Nepoužité vraťte na suché E místo.

Děti vyznačené ????õ????é na obalu nejsou vhodné k _ nadýmání. Pro neutralizaci kontaktujte h svého lékaře.

? Suché místo uložte mimo dosah C dětí, jinak by mohly vdechnout drobné součástky.

Revoluční trojbřitý holicí systém obsahuje též sodík. Rozkousejte podle potřeby, a zapijte dostatečným množstvím žaludečních šťáv å.

Velká U Británie obsahuje pálení žáhy, _ nadýmání _ a nepoužité děti do 3 let .

Tablety s pomerančovou příchutí ä ä ä neužívejte, ale dejte ~ je dětem. Jsou pro ně určeny.

 

 

 


Unge
12. 12. 2004
Dát tip
I ty 1 pa-chemiku, pach tvých rozpouštědel je cítit až sem. Jenže tip od Unge-ho eště nemáš. ((|:~›))

navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
vpravdě revoluční!

srha
19. 07. 2004
Dát tip
none:))) je vždycky dobrý, když je dílo větší než můj dvacetipalcový monitor:)) rozhodně tip

chalmin
11. 06. 2004
Dát tip
naprosto ***!

johanne
09. 06. 2004
Dát tip
:o))... perfektní (skoro se mi to nevleze na obrazovku, ale pro tentokrát to skrolování nějak zkousnu :p) *

Noe1
09. 06. 2004
Dát tip
VAUUUU. t* + klub

Seregil
09. 06. 2004
Dát tip
Ugh... fajn hustotka... tip....

superrrr....

Ajuschka
05. 06. 2004
Dát tip
:o))) přešla mě chuť

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru