Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky láska?

07. 06. 2004
10
1
3121

Setmělým pokojem se line vzrušující vůně koření a potu. V posteli s nebesy se pomalu pohybují, jako had zapleteni do sebe, dvě postavy. Planoucí svíčky hází na rozpálenou stěnu pitoreskní stíny. Z otevřených dveří balkónu proudí chladivý vánek, pohrává si se záclonou a rozkmitává plameny svíček v rytmu bláznivého tance.

  Dvojice na posteli mění polohu. On leží na zádech, ona sedí na něm. Sotva znatelně vlní pánví. Pro oba je to více než příjemné.

Kromě zrychleného dechu a občasného stenu nevypustí z úst ani hlásku.

 Do rudého západu slunce zpívají poslední ptáci svoje koncertní představení. Vzduch se vlní nad písčitou pláží a šumění moře přerušuje racek svým křikem.

Poslední kousky slunečního kotouče zastíní těžké dešťové mraky.

Ptáci utichají. Ochladilo se. Avšak dvojice si nevšímá bubnování deště na střeše.

Oba mají zavřené oči jako by se dívali do sebe. Nyní pro ně neexistuje nic jiného než ten druhý.

  Je na nich vidět jakýsi soulad. Povedlo se jim splynout. Každý pohyb toho druhého okamžitě vycítí a ještě daleko něžněji opětují.

  Milují se již několik hodin. Nikdo z nich za tu dobu nepromluvil. Nemusel! Vše si říkají očima. Vše si na očích vidí.

Jejich pohyby se začínají zrychlovat. Jsou dokonale sehraní. Oba ve stejnou dobu dospějí vrcholu. Ona bezvládně padne na něj. On ji obejme a div ji nerozmačká.

  Uvolnění!

Dívka se pozvolna probírá a začíná plakat. Slzy štěstí.

 Opatrně ji osuší tvář. Podívají se na sebe. Pak jen kývnou. Zabalí se do deky a jdou na balkón.

Poslouchají šumění deště.

On vezme krabičku cigaret a jednu jí nabídne. Zapálí si.

 Dívka natáhne lačně kouř a poprvé po nekolika hodinách promluví:

„A kdy že ti přijede manželka?“


1 názor

akaša
18. 05. 2007
Dát tip
no.. konec me krapitek dorazil :-) *

Eilil
20. 06. 2004
Dát tip
juj.. tak to je něco.. ta pecka na závěr!!! dobré!

StvN
10. 06. 2004
Dát tip
Vůbec mi to nesedí. Jako bys chtěl postavit jedno dílo z dílků různých stavebnic.

johny81
08. 06. 2004
Dát tip
No parada, hned bych na to vlit.Ja si naopak od vetsiny myslim ze ten konec je tam to nejlepsi...I kdyz dobry by to bylo i bez i s tim koncem.Kazdopadne TIP!

slavek
07. 06. 2004
Dát tip
.. kéž by láska měla jen jeden rozměr... Těch je ale spousta...

fungus2
07. 06. 2004
Dát tip
Skvělé. TIP

Tomáš33
07. 06. 2004
Dát tip
To je opravdu moc dobrý. Klidně by se mohlo vynechat to s tou manželkou, podle mě je to tam zbytečný. Jinak to je vopravdu krásný. Hned bych chtěl svoji holčičku TIPANEC

Tomáš33
07. 06. 2004
Dát tip
t

Tragicus
07. 06. 2004
Dát tip
ne... nezaujalo...

Tragicus
07. 06. 2004
Dát tip
ano a ten konec by tam vazne nemusel byt...

maia
06. 06. 2004
Dát tip
:-) *

Peggy
06. 06. 2004
Dát tip
pěkný:)..../*

díky moc! vám všem ( oběma) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru