Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otevři kukadla

08. 06. 2004
0
0
1546
Autor
Puntík

Někdy nestačí pouze chtít...

 

Pouze touha

tečkou na hrací kostce pohnout nemůže.

 


j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Ale může, jinak by tento svět byl moc smutný... Totiž je-li touha tím hnacím motorem, co nás dovede k činu, pak touha sama je tím, co skutečně pohne tečkou, činy skrze tělo jsou pak pouhým nástrojem... Touha není prvním krůčkem, touha něčím, co je pod každým činem, pod celým činem, nemizí ve chvíli, kdy se odhodláme k činu, živí naše odhodlání a loučí se ve chvíli, kdy je dokonáno... To je touha...

Puntík
09. 06. 2004
Dát tip
Děkuju, nějak už vypouštím písmenka.

Elanor
09. 06. 2004
Dát tip
A proč ne? Přeci věř a víra tvá tě uzdraví? To že budu věřit že se ta tečka pohne- v tom se skrývý přece naděje, tak proč jí hned ztrácet?

Puntík
09. 06. 2004
Dát tip
Máte pravdu. Chtít je první krůček, ale ten druhý je těžší

Puntík
08. 06. 2004
Dát tip
Právě, že chtít nemá skoro žádný význam, tak jsem to chtěla trošku připomenout. Někteří lidé na to stále zapomínají. Jinak, maš částečně pravdu.

někdy je skutečně třeba otevřít kukadla. i na monitor.

papouch
08. 06. 2004
Dát tip
jaktože chtít nemá žádnej význam??! Mně, když se chce, tak je to tak významný, že musim!! .-))

Puntík
08. 06. 2004
Dát tip
Tak jo, chtít je první krůček, ale ten druhý je těžší...

pozorovatel
08. 06. 2004
Dát tip
Kostce a ne "koste". Pouze touha ne, ale to už víme.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru