Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh, který není o lásce a nenávisti

09. 06. 2004
4
1
2924
Autor
Elanor

Všem andělům... Nevzdávejte to! A zde je můj hold Vám...

Tohle není příběh o velké lásce, ani nenávisti. Je to jen o člověku, který se mi stal andělem jako Tracymu jeho Tygr... Byl to člověk, při kterém mě napadali verše. Já sama jsem se ocitla v básni. S tím smutným koncem, i když snad....

 

Kolikrát se stane, že potkáš anděla?

Nechat ho zmizet v davu? To se přece nedělá

Není to anděl, snad je to jen kluk

Jako je to jasan, když není to buk

 

Anděla nemiluješ, sny si necháš zdát

Anděla se neptáš, má-li Tě stále rád

On je tím ochráncem s průhlednou duší

Co se jen podívá a bolístku tuší...

 

Stačil jediný úsměv a svět mi zmizel z očí. A najednou jak malá holka stojím na ulici a pouštím bublinky do vzduchu a vzpomínám na to, kolik by jsme toho zažili, kdyby jsme se seznámili. Vždyť to viselo ve vzduchu! ... Teď, teď se usmál, když jsme se míjeli na schodech. Usmál se a já... já se taky usmála, protože tohle přece není normální... už tehdy jsme věděla a cítila, že to je Anděl... Otočili jsme se po sobě a on se usmál znovu... Věčný strážce. Kouzelník z vody. Mág z duše. On odešel a já vešla. Ale to nemělo smysl. A tak jsem se ocitla zase venku a doufala, že ho snad ještě potkám. Řekla jsem si, že teď ho nesmím minout, co když máme jen jednoho anděla na celý život?

 A najednou ...

Opět vychází ze dveří a já opět stojím proti němu. Scéna se opakuje. Celá. Mineme se a otočíme se a ... někde ve vnitř mé osobnosti mi něco říká, že takhle andělé přece neopouštějí.

A tak jsem se za ním rozběhla a zvolala jen to ztichlé „ počkej... “ a i když kolem bylo moc a moc lidí, jediný se otočil a zastavil. A tím to začalo.

 Asi hodinu pak seděli na schodech a povídali si. A pak jsme se s Andělem obejmuli a řekli si že se snad ještě potkáme.

 

Nikdy víc jsme ho nepotkala, jmenuje se Štěpán a asi na něj nikdy nezapomenu i když to nebyla láska mého života... Moc ráda bych potkala, ale možná že mě opatruje alespoň v duchu...


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
Asi zatím nej co jsem od tebe četl.

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
bohužel takový už je život, ale dílko se mi líbí

Kordus
13. 09. 2004
Dát tip
Andělé se mi nějak vyhýbají :) Ale takové věci mám rád, zapůsobilo to na mě a za to máš TIP...

Elanor
13. 09. 2004
Dát tip
jéé , dík-es, no třeba ho ještě potkáš...každý jednoho máme..Veříš na anděly, vlastně když tu tak lehce konverzujem?

Kordus
13. 09. 2004
Dát tip
No, né na anděly jako takové, jsem ateista. Ale na podoné, cos popsala ty, věřím :)

Elanor
13. 09. 2004
Dát tip
já taky skoro ateista, na anděly jak chápe křesťan nevěřím, protože mi dokonce mi chybí i víra v Boha.. Ať žije Taranis...

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
*t jo Štěpán, to je zrádný jméno

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
že by nějaká vzpomínka?

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
jo dost..........hluboká:o)

teqrilla
01. 07. 2004
Dát tip
Mám při čtení pocit takového...chladu...nevím moc jak to vyjádřit...prostě mi v tom chybí troška Tebe, možná si jí tam jen nedokážu najít..

Elanor
24. 06. 2004
Dát tip
Jde to ze mě tak moc jak to jít jen může. Protože přesně tu báseň a ty řádky okolo jsem napsala po tom co jsem se se Štěpánem rozloučili. Snažila jsem se vysvětlit ten zvláštní pocit uvnitř, to teplo a naději. Proč si myslíš že to nejde ze mě?

teqrilla
23. 06. 2004
Dát tip
nejsem si jistá jak moc to jde z Tebe... jinak se mi docela líbí...

aldebaran
09. 06. 2004
Dát tip
To bylo fakt pěkné. A smutné.

Dash_707
09. 06. 2004
Dát tip
:o)) milé

johanne
09. 06. 2004
Dát tip
docela fajn :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru