Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posílám Ti růži

09. 09. 2000
1
0
2601
Autor
he_man1

Posílám Ti růži ať připomene tento den čas se stále úží byl krátký jako sen. Půjdem spolu ven Třebas i do lesa sednem si na kmen má dlaň po tvé tváři klesá. Políbil bych snad nejkrásnější květ a tolik krásných vnad jako celý svět. Svými vnady jsi mě obklopila pusu jsi mě dala srdce jsi mě uloupila a na mě krásně smála. Ten krásný úsměv byl jako modré nebe smutek ve mně smyl vzpomínám na tebe. Když jsi vyšla ven slunce vyšlo též začal nový den na procházku se mnou jdeš. Voněl jarní den byl to první Máj nebyl to snad sen nebo krásný ráj. Třešně už odkvetly lásko to je škoda narcisy vykvetly chybí nám voda. Slunce na obloze svítí víš,že tě mám rád nesu Ti náruč plnou kvítí chci Ti pusu dát.
Anonym
27. 09. 2000
Dát tip
Chci pusu!!!

Sarken
26. 09. 2000
Dát tip
kdyby mi to donesl můj kluk, samozřejmě bych mu neřekla, ať pracuje na rýmech a pokusí se být trochu originálnější, Ale tohle je jiná situace, ne?

madoka
15. 09. 2000
Dát tip
He man: Jako holka bych Tě za tu básničku poslal do hajan

he_man1
14. 09. 2000
Dát tip
zolli představ si,že za tebou přijde tvůj kluk a donese ti tuto básničku,nebo ještě lépe zarecituje ti ji.Co mu na to řekneš?že je to hrůza?ne!Řekneš,že se ti to líbí a nejspíš mu dáš pusu.Ale to je věc názoru .Každý znás si utvoří pohled na svět a na život sám.

zirafka
11. 09. 2000
Dát tip
velmi nedokonale rymovani, davas minimalni pozor na slabiky. "chybi nam voda" je (dle meho nazoru) samoucelny rym, pouze aby se to rymovalo, nic vic. Souhlas se zolli

Drakkan
11. 09. 2000
Dát tip
Pokolikate pisu, ze nadavam na rym ale obsah, takze si stojim na svem...

Drakkan
10. 09. 2000
Dát tip
Pěkné rýmy. Líbí.

zolli
10. 09. 2000
Dát tip
Jednoduché rýmy a nelíbi se mi to. Je li to výpověď lásky, jako dopis někomu snad pěkné...

suva
10. 09. 2000
Dát tip
Svyma vnadama nebo v horsim pripade svymi vnadami, ale nikdy svymi vnady. Nadpis hezky, trochu zklamal obsah, jsem minimalisticky maximalista, tak to nevzdavej a nekabon se pro kritiku. Nesouhlas s Drakkanem, me to tahalo za usi.

suva
10. 09. 2000
Dát tip
Teda 1. sloka usla. Zapominam na aviza...

Slunce
09. 09. 2000
Dát tip
PŘEČTI JI TO!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru