Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LOVE CAN SAVE THE DAY

10. 06. 2004
3
0
1034
Autor
Megan

Konečne som sa odhodlala dačo sem hodiř, tak som zvedavá na vaše názory...

Nepoznám krajšie hviezdy ako tie,
ktoré sú v Tvojich očiach ukryté.
Ja krajšie miesto nepoznám,
ako keď som s Tebou tam.

Už nepocítim chlad, lebo budeš mojím teplom.
Už nepocítim dážď, lebo budeš mojím útočiskom.
Už nebudem osamelá, lebo budeš mojím priateľom.
Buďme dve telá, pre ktoré jestvuje len jeden život,
lebo
keď sa stretnú dve polovičky, musia sa len spojiť.
A Ty si tá moja.

Sladký ****, oči belasé a jasné,
ako to bolí, keď sú celkom prázdne.

Pobozkaj ma, buďme jedna bytosť,
aj keď nebudem viac snívať,
v srdci budem cítiť Tvojho bozku sýtosť.

Po mojom boku zostarni! Prežime spolu noci, dni...
Megan
14. 06. 2004
Dát tip
PP:Diky! Som to pisala na vsetkych troch klavesniciach a nejako sa mi to poplietlo a pokial ide o ciarky, to je moja slaba stranka, tak sorry...8)))

Petr_Pan
12. 06. 2004
Dát tip
Juj - krásňoučké dílko - jen - ještě si to celé pořádně přečti - zdá se mi, že je v tom pár překlepů :-) TIPík si zaslouží :-)

dlhagi
11. 06. 2004
Dát tip
no ked uz preberas inspiraciu od inych (a znamych), dala by som aspon uvodzovky na spravne miesto... inak ako vyznanie pekne, ale celkovo nic moc. Snazim sa byt objektivna a vela veci v tomto dielku mi pride dost neoriginalnych... vela stastia do dalsej tvorby...

Megan
11. 06. 2004
Dát tip
kde je tam nieco zname? Sorry, ale to som nevedela, toto som pisala na ceste do Osviencimu a mozno sa mi tam nieco tak zabludilo...

myrinda
10. 06. 2004
Dát tip
pekne vyznani

Feanor
10. 06. 2004
Dát tip
ať ti to vydrží

myco
10. 06. 2004
Dát tip
čítal to aj ten pravý. prvý verš sa mi veľmi podobá... keep SMILEing. s tým o ktorom píšeš hádam moje slová zvládneš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru