Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lev

12. 06. 2004
0
0
1383
Autor
Dablice1

Lev

Byl jednou jeden lev ale ten lev nebyl jen tak ledajaký.Ten lev byl totiž hodný.Každému kdo potřeboval pomoci,tak mu pomohl.Jednoho dne chtěl nějaký zlý lovec zastřelit tygra a lev tomu zabránil tak.že toho lovce pokousal.Jen aby ten zlý lovec toho tygra nezastřelil.Tygr  se mu odvděčil tak,že mu vždy pomáhal zachraňovat zvířata.Pak už nikomu lev s Tygrem neublížili.


jestli teda chces psat tohle tak prosim..ale nick by sis mela zmenit..ja tu jdu k Dablici a ne k holce z curarny, kery mamca koupila novou mrkaci panu ;-)

Pisces
28. 08. 2004
Dát tip
??? Co to je proboha ???

Kyslik
25. 06. 2004
Dát tip
hmm... som strasne rad, ze som si toto neprecital ako prve... stale Ti davam sancu...

Dablice1
13. 06. 2004
Dát tip
díky za ocenění

Elyn
12. 06. 2004
Dát tip
co ty chyby v interpunkci, Ďáblice se školským povoláním? K tomuhle bys musela dát spoustu barevných obrázků, aby to děti zaujalo... :)

goelr
12. 06. 2004
Dát tip
to je sranda - školské povolání (viz Elyn)...nelíbí se mi tam to tak,tak,tak..:)

chalmin
12. 06. 2004
Dát tip
Jágr volí Levici! 8^)

chalmin
12. 06. 2004
Dát tip
já dneska slavím IDoP (Internárodní Den of Paskevilles) tu díž promiňte mi EX bC 8^)

Feanor
12. 06. 2004
Dát tip
bože panenko marie podsrpenská, vidíš?-

cmukina
12. 06. 2004
Dát tip
a aka je pointa?

Dero
12. 06. 2004
Dát tip
Jůůůůů .... ;o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru