Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Momentka

16. 06. 2004
3
0
2548
Autor
TA_S_KOSOU

pro všechny, kdo mají dneska blbou náladu :-)

 

Vrazila jsem na ulici do chlapa (pospíchala jsem a hledala jsem v kabelce peněženku, s tim mám věčný problémy, kabelka má tisíc kapes, kdo si má pamatovat, kam ji zrovna hodil, navíc se kolikrát ukáže, že jsem si šoupla do kapsy u košile). Slušně se omluvil a pozval mě na večeři (to mě potěšilo, čim je člověk starší, stává se mu to řidčeji a řidčeji, já vám nevim, čim to je!). Domluvili jsme se na čtvrtek a rozešli jsme se (ukázala jsem za záda, řekla jsem, že tam pracuju, ať se teda pro mě v šest zastaví). Líbil se mi, vypadal sympaticky a inteligentně (něco mezi čtyřiceti a pětačtyřiceti, lehce prošedivělý skráně, neoholenej, zkrátka přesně podle mýho gusta). Dneska přišel ke mně do práce (zájem chlapa, kterej vypadá sympaticky a inteligentně, fakt potěší). Zeptala jsem se, jestli si dá kávu a když kývl na souhlas, šla jsem ji do kanceláře uvařit (říká se tomu honosně kancelář, ale je to takovej kumbál velikosti výtahu, mám v něm klaustrofóbii). V minutě byl za mnou, natlačil mě na mikrovlnku, cpal mi jazyk na mandle, péro do ruky a funěl, že do čtvrtka se mu nechce čekat (nesnáším, když mi cizí chlapi cpou jazyk do krku, fakt, je to nehygienický). Proboha, je středa! Cvrnkla jsem mu nehtem o žalud a řekla jsem: „Počkej, zamknu“ a zatvářila jsem se vilně (v krizových situacích mám hlavu zcela chladnou). Otevřela jsem dveře dokořán, postavila se mezi ně a zařvala jsem: „A teď, laskavě vypadni!“ Šel pomalu, viditelně přemýšlel (děsně ráda bych někdy viděla chlapům do hlavy, co se mu tam tak mohlo v tý chvíli prohánět za myšlenky?). Když mě ve dveřích míjel, řekl: „Dobře, tak zítra, pa,“ políbil mě a odkráčel k Pavláku (nejspíš to byl pojišťovák, nebo zběhlej Jehovista). Když už jsem byla na ulici, zapálila jsem si. Spokojeně jsem se opřela o futra a vyfukovala jsem. >Tohle jsi zvládla, holka,< pomyslela jsem si a usmála jsem se na zajíce, který šel zrovna okolo (usmál se taky, vypadal sympaticky a inteligentně a já přemejšlela, proč mě nepozval na kafe).


TA_S_KOSOU
06. 01. 2005
Dát tip
ano

Petr_Pan
06. 01. 2005
Dát tip
Tak až někdy .. se určitě ozvu ;-)

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
tzn. do Prahy ? :-)

TA_S_KOSOU
31. 12. 2004
Dát tip
OK, kdy?

Petr_Pan
17. 12. 2004
Dát tip
kafe nepiju, tak se spokojím s limčou - ju ? .-)

TA_S_KOSOU
15. 12. 2004
Dát tip
OK, zvu tě :-))))) kafe a limoška :-))))) v přírodě :-)))

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
Moc rád přijmu - můžeš ;-))

TA_S_KOSOU
09. 12. 2004
Dát tip
jéžiš a můžu tě pozvat?

Petr_Pan
08. 12. 2004
Dát tip
Mě nikdo na oběd nezve - ani na kafe .. :-))

TA_S_KOSOU
07. 12. 2004
Dát tip
proč?

Petr_Pan
06. 12. 2004
Dát tip
Spíš mě to deprimuje .. :-)

papouch
24. 06. 2004
Dát tip
tak .... tak já Tě teda zvu ... ale na fazole néé, umím vynikající slaný buchty ... třeba ... ;-)

TA_S_KOSOU
24. 06. 2004
Dát tip
prima, sladký buchty nejim, mám cukrovku :-))))) kdy kde? :-)))

TA_S_KOSOU
23. 06. 2004
Dát tip
papouch: nepojedu, to zcela jistě :-))))) ale někdy si ty tvoje fazole dám někde jinde a v soukromí :-)))))

papouch
22. 06. 2004
Dát tip
pozvat na večeři? To bych moh... pokud pojedeš na Letní setkání (viz hlavní stránka), tak Tě mohu pozvat, budu si na liháči určitě ohřívat fazole z konzervy... :-)))

papouch
18. 06. 2004
Dát tip
VRH !!!! :)

TA_S_KOSOU
18. 06. 2004
Dát tip
hm.....virtuální vrhání mě neukájí :-)))))

papouch
18. 06. 2004
Dát tip
to si myslím... virtualita je na houby, když si čovek nemůže šáhnout... co s tím uděláme? ;-)))

Makča
18. 06. 2004
Dát tip
no jo, když máš tu kosu, tak to si můžeš zvát cizí chlapy do kanclu..já ráda tyhle drsný holky, tak ti tipnu, ať už seš anebo ne:-)

TA_S_KOSOU
18. 06. 2004
Dát tip
papouch: nechceš mě pozvat na večeři? :-))))) makča: kde je kdo drsnej? :-)

Makča
18. 06. 2004
Dát tip
já sem taky drsná, tak mezi řádky cítím tu duchovní spřízněnost víš? nechceš pozvat na večeři ode mě?:-))))))))))))

Rowenna
18. 06. 2004
Dát tip
checht. :-) nesignalizovat!

papouch
17. 06. 2004
Dát tip
jo, to jsi zvládla, holka! :-) A ještě jsi ho měla kopnout mezi nohy. Ehm... mimochodem... já jsem taky mezi čtyřiceti a pětačtyřiceti, lehce prošedivělej, nevoholenej a vypadám inteligentně... :-))

TA_S_KOSOU
17. 06. 2004
Dát tip
No, tebe taky dávno miluju :-))))) ale tajim to :-)))))

Alimra
17. 06. 2004
Dát tip
:)

papouch
17. 06. 2004
Dát tip
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůů 8-))))) (na víc se při svý inteligenci nevzmůžu :-)

papouch
17. 06. 2004
Dát tip
signál? .. éé .. to je ta zubní pasta, ne? :-)) A mám se teda vzmoct? :-)

TA_S_KOSOU
17. 06. 2004
Dát tip
vzmoct je dobrý vždycky :-)))))

TA_S_KOSOU
17. 06. 2004
Dát tip
Hele, jako tohle teď se dá brát, jako signál a tudíž se nikdo nebude divit, když se na mě vrhneš, ne?

Jeheheman
16. 06. 2004
Dát tip
cpal ti péro do ruky?? A jak?:)))) a jaké bylo "zítra" rande?

Rieka
16. 06. 2004
Dát tip
myslím dobře zvolený název, kategorii bych dala: jen tak pro střízlivost,...psané vhodně civilně, Trefa, řekla bych takže čtvrtek o hladu?

renard
16. 06. 2004
Dát tip
:-))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru