Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nevím kdy to bylo

16. 06. 2004
6
11
2738
Autor
Tapetář

 

   Je ráno a svítá a ty jsi v kostele. Tehdy v tom sadu, byla jsi nádherná. Zatajil se mi dech. Zkroušen pocitem, že ti něco musím říct, jsem tě pronásledoval. Tenkrát jsi mě oslovila, pamatuješ?

   Je poledne a ty jsi v kostele. Byly to nádherný chvíle, třeba na tý pouti. Vytáhla jsi mě na ruský kolo. Nemám moc rád výšky, ale s tebou to bylo bezvadný. Nebo jak jsme byli spolu v kině. Dávali nádhernej romantickej film.

   Je večer a ty jsi stále v kostele. Netuším kde se objevil ten problém a já na tebe začal bezdůvodně křičet. Mohli jsme ho společně v klidu vyřešit, ale já byl jak šílenej.

      Moc jsem ti tenkrát ublížil. Čas nejde vrátit!

 

                                    Hodně štěstí moje malá jeptiško.

11 názorů

Tapetář
02. 04. 2008
Dát tip
jé, vystavená v truhle... to mě nikdy nenapadlo... dlouho jsem jí neviděl, ale doufám, že je v pořádku díky ;-)

Tapetář
02. 04. 2008
Dát tip
jé, vystavená v truhle... to mě nikdy nenapadlo... dlouho jsem jí neviděl, ale doufám, že je v pořádku díky ;-)

smutné a pekne napísané... má to iskru*

palino8
25. 02. 2008
Dát tip
čakal som drastickejší koniec (že je tam vystavená v truhle), tak som si vydýchol :) aj keď aj toto je dosť veľká tragédia graduješ to pekne*

martinez
06. 02. 2008
Dát tip
ti de písmák hezky naruku... šťastlivče :o)

Tapetář
06. 02. 2008
Dát tip
no nepřerovnal... se to asi samo trochu přeformátovalo :-)

martinez
05. 02. 2008
Dát tip
jupííí! šikula! :o) a hnedle se to čte jinak - žes to aj nějak "přerovnal"?

Tapetář
05. 02. 2008
Dát tip
máš pravdu, do citátu to má daleko... nezměnil jsem to proto, že jsem tu víc jak tři roky nebyl

martinez
04. 02. 2008
Dát tip
už ses zorientoval? :o) myslím že do citátu to má fakt daleko... proč si to za tu dobu nezměnil? radili ti... :o)

Tapetář
22. 09. 2004
Dát tip
Opravdu Vám všem moc děkuji. Zatím se na serveru příliš neorientuji, ale jistě se pokusím přidat další dílko. Toto je mimochodem asi 2 roky staré.

Calimero
17. 06. 2004
Dát tip
To se mi moc líbí. Nedávno jsem přečet S. Becketta - První láska, tvoje dílko mi ji trochu připomíná. Ze života?

Dero
16. 06. 2004
Dát tip
Miniatura, ostatní, báseň epická ... Luckytaky: Nechci moc polemizovat, ale já v tom vidím přímý děj, tak jakápak lyrická nerýmovaná?

Dero
16. 06. 2004
Dát tip
A je milá ... fajne.

Nějak tomu nerozumím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru