Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomínka

16. 06. 2004
4
0
1572
Autor
domeska

kdo zažil, tak pochopí ... kdo nezažil, může se pokusit ...

Vzpomínka – moment ve vašem životě, který je neopakovatelný, jedinečný a je ve vás navždy.Přemýšlím teď, jestli je to vůbec dobře.Mít pod kůží zavrtané něco, co bylo smutné, co bolelo, a denně na to myslet, nebo taky něco krásného, co nyní jako vzpomínka jen vyvolává nostalgii a tudíž i lítost.Tak se teď cítím.Prázdná ale paradoxně nasycena vzpomínkami.A bolí to.To pomyšlení, že se to nedá vrátit, že se to jen mihlo kolem a je to pryč, navždy.Proč?Protože lidé jsou různí a necítí to samé.Přijde to a než se vzpamatujete, mává to na vás z dáli a vy jen bezmocně stojíte s uslzenýma očima, stále se nedokážete smířit s tím, že už to není a co je horší, že už to ani nebude.Nikdy.Byl to jen okamžik štěstí a co po něm zůstalo?Šero, ne-li tma.Jste jako přízrak, který se míhá tmavými mraky.Každý den je čím dál obyčejnější, víc a víc, nemáte pro co žít, proč se ráno budit a najednou vám dojde, že nežijete.Váš život se s jeho odchodem sesypal jako dominové kostky.Upadli jste do stavu, ze kterého je jediný možný únik.Opět zažít ten pocit, kdy jste schopni všeho, kdy jste ochotni položit svůj život v šanc, kvůli lásce.Proč mám pocit, že mně se vše vyhýbá větším obloukem?Proč já musím být tak smutná, když lidé kolem mě nejsou?Proč já?Chci se někomu otevřít, zase nějakému člověku věřit, být s ním, cítit ho, vědět, že je.On ale smutný není, žije dál, nezná ponuré dny, nezná bezesné noci, necítí vzpomínky tak jako já.Nadejde den, kdy se mi podaří jej vypudit z mé mysli?Den, kdy vyjdu ven a najednou budu zase taková jako dřív.Veselá, šťastná z maličkostí a ačkoli okolnímu světu budu připadat stejná, něco bude jiné.Budu se i cítit jinak, bez přetvářky …
JazROY37
09. 08. 2004
Dát tip
Někdy jsou vzpomínky tím nejkrásnějším, co zůstává...a stojí to za to... TIP.

Zbyhoň
26. 06. 2004
Dát tip
Není to nic nového, ale je to opravdové. A znám to...Tip. Jen prosím dělej za koncem věty mezeru, špatně se to takhle čte

ajlla
22. 06. 2004
Dát tip
Nejsi sama, myslím že opravdu to zná každý.Moc hezky napsané.A doufám, že tě to už nebolí... jinak, tip*

jsou to tvoje vlastní myšlenky. oprava: jsou to myšlenky minimálně ještě moje. ale někdy ta vzpomínka vyvolá elkou odezvu. proč jenom vzpomínat a trochu si to nepřipomenout. nejhezčí a nejsmutnější vzpomínky jsou vždycky na lásku. a já už nechci vzpomínat. já s tím něco udělám. dílo to je pěkný ale říkáš jenom to co už každej ví. nicméně občas je dobrý tohle lidem připomenout. tip

domeska
17. 06. 2004
Dát tip
nemyslim si ze kazdej je tak emotivni jako treba my dva ... pro nekoho vzpominka neznamena nic ... ma jen vyhranenej koutek ve svy dusi a tam je zahani, boji se jich ... ja uz se jich nebojim .-) ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru