Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spojení Ach........

13. 09. 2000
4
0
1500
Autor
PanJan

Jen málo stačí, celý svět se změní, nestálý je klid na miskách vah. Kdo polibkem tě ráno vítá v bdění bude za chvíli jen starý brach. Na louce radost po rozkošném chvění, v pokoji jen nepříjemný pach. Ten kos, jenž prozvučel Ti rozednění, tentýž večer bude mrzký vrah a zítra řeči těch, co dnes jsou ctění, prohlášeny za přihlouplý tlach. Jak bezelstné ku zdaru Tvé přispění…. Přijde konec účetních rozvah a z krásného o budoucnosti snění zbude pouze smutek, zmar a krach; pak zvony, jindy andělského znění, zběsile budou bít na poplach až popraská tvé víry pevné zdění. Zvony spadnou z nebe s mocným „řach“. Vždyť Život, a s ním slastné k němu lpění, je - a obrátí se zase - v prach. Víc smutných na -ach rýmů už prý není - po pádu přec následuje vzmach..... Však nejvíc zabolí mě toto rčení: Víš, Honzo, z tvých nápadů mám strach.
kost
15. 10. 2003
Dát tip
*

hermit
05. 09. 2001
Dát tip
*****líbí!

šelly
08. 08. 2001
Dát tip
někdo strach snad, ty nemusíš .-))))

rire
02. 06. 2001
Dát tip
pružným krokem po cestách
kde rozlilo se kuropění
smích maluji lidem po vestách
a v sobě hledám
kde nic není
*

suva
02. 05. 2001
Dát tip
smutek se váží na miskách já - na kolenou vždycky hrách odplouvám na svých na vlnách a stín můj mizí v dálavách... tak jsem to trochu protáhla :c))))) *

suva
02. 05. 2001
Dát tip
avi - uhůůů, ta hlava, ale ta se tolik nenaběhá :c))

Anonym
14. 09. 2000
Dát tip

Šílená
14. 09. 2000
Dát tip
děkuju a promiň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru