Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavouček v podzimu

14. 09. 2000
2
0
1790

Bylo nebylo a jednoho pozdně podzimního dne ...

Pavouček přede svoji teňoulinkou nitku, spouští ji na poslední voňavou kytku. Poslední vůni podzimu, co v zápětí se schoulí pod bílou peřinu. Chtěl by ji mít co nejdelší, delší než tu vedlejší. Pavučinku si z nich pak uplést, poslední mušku z ní si odnést. Nastražuje svoji síť, čeká co se bude dít. Mušku zbystří v dáli, jak ke kytce si to pálí. Tu pojednou se ale vychr zvedne, jednu z nitek lístek přetne. Dílo pavoučkovo se hroutí, muška s větrem kolem kytky proudí. Listí zvedá vítr do výše, pavouček pláče, zaliká se, až nedýše. Podzimní unikla mu večeře, meluzína hraje právě svoji roli v opeře. Mraky se nad pavoučkem stahují, chlad a kapky deště již varují. Je třeba na zimu se připraviti, úkryt teploučký sobě si najíti. Zalézá proto pod listí, pod veliký kámen, který zajistí, že nebude mu zimenka, až nepřijde jeho milenka.
Silly
01. 11. 2000
Dát tip
hezounký :-)

Sakryš,sykryš Sarkene (ta Sarkene nebao ta Sarkena) :-)))) Asi si musím někdy šáhnoüt ;-0

Sarken
04. 10. 2000
Dát tip
Marossi: jsem ráda, že jsem první :-)))) mimochodem, proč si všichni sakra myslí, že sarken je jméno pro kluka????

Týýý brďóóó, no néééé, já mám svůj první typ. Díky moc. Budu si pamatovat Sarkene. Asi jsem byl opravdu v něžné náladě.

Sarken
26. 09. 2000
Dát tip
tip za něhu

Sašenka
26. 09. 2000
Dát tip
Jů, teda Mário. Líbí

Merle
14. 09. 2000
Dát tip
podle mě ti to dost kazí styl AABB a taky slabší kvalita rýmů...

Miroslawek
14. 09. 2000
Dát tip
Mário, konečně něco od Tebe. Merleho se nelekej a pracuj na sobě. Hlavně na ty ženské nestraž pořád sítě, ona to na Tobě stejně každá pozná během dvou minut, takže to máš marný. Až se budeš nejméně snažit, přijde to samo. No jo. Vím, že testosteron je sviňa.

Ale Miro, to byl jen taký menší můj úlet před spaním ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru