Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brainstorming

Výběr: dream, sidonia
26. 06. 2004
29
8
5751

Mám 21. Ale vyzerám na viac. Tak na 26. Keď sa neoholím ešte o 2 roky viac.

 

Už nepočúvam punk a Iné kafe. Ani Kurt Cobain nie je pre mňa Boh. Som ateista a tvárim sa pritom strašne dôležito.

 

A môžem robiť teraz rôzne veci. Môžem ísť voliť. Môžem šoférovať auto. Môžem sa spiť do nemoty. Alebo môžem dostať maximálny trest za hrdelný zločin. Nik ma neberie vážne.

 

Aj minule. Bol som vo volebnej komisii. Za pravých národniarov. Nie som ich fanúšik. Ale zaplatili. Aj najesť dali. Tak som išiel a počúval ako sa ostatní celý deň sťažujú. Málo peňazí dostaneme. Druhý deň mi zlý kapitalistický súkromník nedá dovolenku. Ja ťažko pracujúci. Skurvený Kaník. Liezlo mi to na city. Vravím. Vedeli ste do čoho idete! Tak čo? Odpovedali, že hej mladý, ty ucho, ničomu nerozumieš, tak ťahaj do prdele. Čudný argument od starého eštebáckeho chuja. Pľuvanec do tváre. Normálne sa ma to dotklo. Asi som precitlivelý. Alebo to bolo kvôli tej slečne do ktorej som bol potom tri dni zamilovaný ( Andrea...).

 

V duchu som ho upálil a napísal zamilovanú básničku.

 

Občas mávam blbú náladu. Mám to potom chuť všetko zabaliť. Vravia, že som pesimista. No a čo? Mám rád tie stavy. Odo dna sa mi najlepšie odráža.

 

Najradšej pozorujem Dunaj a bratislavský hrad, keď sa zotmie. Nepýtajte sa ma prečo. Sám to neviem.

 

Ale zato viem spievať ( nie pekne, ale viem ). Viem kričať. A viem robiť bordel. Som na to príliš lenivý. Radšej sedím na posteli a bezhlavo prepínam programy. Vonku padá dážď. Už som zlomil všetky rekordy.

 

Vravíš, že ma miluješ. Pozorujem hviezdy a ľudí. Kecáš. Už som sa o tom stokrát presvedčil. Zaspávam sám. A tak nehľadám lásku. Len letmú známosť. Rozptýlenie. Ale, keď príde láska ( bože, jak debilne to znie...). Tak čo už.... . Irónia.

 

Smejem sa keď iný plačú a plačem keď sa smejú. Viem byť hnusne ironický. Strach z ľudí. Sadneš si vedľa mňa a povieš si blázon. Čudák. Rebel. Pozriem ti do očí. Trochu sa ma to dotkne. Priznávam. Ale v zásade mi to bude jedno.

 

Včera som zase trochu pil. Prašná bašta. Jazz. Cigareta. Bolo to fajn. Ráno som sa zobudil celkom svieži. Hlava ma nebolela. Cez otvorené okno na mňa fúkal príjemný vánok. Spomenul som si na teba. Nebolo mi smutno.

 

4. júla 1983. Mám extrémnu pamäť na hlúposti. Vajnorská. Alica, pamätáš? Už nesnívam. Som realista. Napíšem ti list. Neodošlem ho. Odídem von. A budem sa prechádzať. Len tak. Bezcieľne. Ako plynie život. Zastavím sa v kaviarni. Dám si ve kávy a prečítam si divnú knihu z výpredaja za 20 korún. Obchodná.

 

Prídem domov. Ursíny. Pevnina detstva. "Vlasy plavé ako dym". Prestúpený hudbou. Vnímam text. Na chvíľu mi je všetko jedno. Zvláštny zdroj energie. Radosť. Naozaj ma to baví.

 


8 názorů

...no vidis...usmev...

grafo
26. 11. 2007
Dát tip
to je potom tak jak ma byt,,, mozno to bol zamer, len som nepochytil

grafo...toz vies...mam mladeho ducha..usmev...

grafo
25. 11. 2007
Dát tip
Mám 21. Ale vyzerám na viac. Tak na 26. Keď sa neoholím ešte o 2 roky viac. neviem... pripadá mi to skôr na vyjadrovanie 15-16... ale nie o tom som chcel... už neviem o čom

zlyvkus
12. 05. 2007
Dát tip
aj ja musim pochvalit

Skafararix
18. 12. 2005
Dát tip
hmmm...dost dobre kamo, atmosfera absolutne skvela, zacinas ma zaujimat:)...ked bude viac casu precitam od teba viac....tu Martinu som nenasiel:)..hauk! ps: tiez mam rad dunaj a hrad v noci, vzdy ked som v blave zhypnotizuju ma nechcu ma pustit..hmm

...jo vdaka...tak ked budes niekedy prechadzat okolo sa mozes zastavit...

sidonia
17. 12. 2005
Dát tip
tohle je uzasny *tv

...vdaka... ...toto bol moj prvy taky experminet...sa stalo potom co som zitil ze tradicna forma je na nic...usmev... ...vazne vdaka...cenim si...

mia
28. 11. 2005
Dát tip
Hmmm...Zaujimave dielko a brainstorming je aj pre mna lakavy "styl"(?) Tip ************ :)************ Rada ta citam

Zann
31. 05. 2005
Dát tip
hehe:) hej, napr. toto sa mi celkom pacilo

...jo...tak celkom vdaka...

Dopisovatel
21. 05. 2005
Dát tip
pacilo, nebudem to rozpitvavat. mas tu vela obdivovatelov. amen

...tak vdaka... ...neviem ci prave obdivovatelov...ale mam vela kritik...pretoze vela kritik pisem...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Čítať Ťa a poznať tie miesta - to je 100% bonus naviac. Vieš spievať?

...spievat viem... ...tak do hviezdnej roty... ...no vdaka...bratsilava je mala...tu kazdy kazdeho pozna...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
To hej, kto vie, či sa nepoznáme :o) Určite minimálne jeden spoločný známy. Mám asociácie s tými miestami skôr staršieho dáta, teraz už som v meste málo... Ale o to sú pre mňa dôležitejšie :o) Naberajú na sile.

...podla mna aj dvaja/dve...egal...

Ariela
04. 04. 2005
Dát tip
bratislava jak vymalovana :)))) mile *

ari...ja ked chcem viem byt velmi mily...a romanticky...som vravel... ...a teda este raz vdaka...

nes...novak...

zaki...tak zatial vdaka...

zaki
13. 12. 2004
Dát tip
neviem ci dnes citat este dalej(padaju mi viecka), ale zatial sa mi tvoje vecicky velmi pacia... nieco na rozhrani poezie a prozy... :)

no chcem vidiet typka ktory zomiera stastny ;) az ta smrt sama potom moze byt nejakym stastnym okamihom ;))

...ja neviem najlepsie asi vypustit lyzicu pri sulozi alebo v spanku...clovek je zamestnany inym...

kurt cobain sa pre mna teraz stava bohom ;) musim pockat na 21 ;)

...co bol si si kupit pusku...

nje, dikybohu njesme v americe ;) ale tie tendencie, tie su jasne ;)

...myslis sucidalene...ci jak sa tomu hovori...no ber to tak...bude horsie...

teraz je lepsie;) to zas pride zajtra ;)

...a mozno nie...nikdy nevies kedy ta zrazi elektricka...ale mozes si povedat zomrel som stastny...sorry uz mi asi slahlo...

haidi
04. 12. 2004
Dát tip
jo jo, blava blava...som na tom podobne...pesimista, ironik... a ja hladam aj lasku aj letmu znamost...squele napisane.... a najlepsie sa to cita ked je clovek najebany ako ja teraz tip

...neviem ako sa to najlepsie cita...ale vdak... ....bude horsie...

Nallien
02. 12. 2004
Dát tip
řekla bych že tato je jedna z tvých nejlepších.... kvalitní.... jo a eště tipnu

vesuvanka
27. 11. 2004
Dát tip
Tip

dadik
21. 11. 2004
Dát tip
baví ....t

abrakadabra fuuuuk ;)

marcela
06. 08. 2004
Dát tip
no dobre Minim, ked budem mat cas, kuknem k Tebe na dlhsie ;-)

marcela...hadat sa nebudem...ale toto ma napadlo pri citani Skurvených bocianoch...to je skvele... minim, swandrow...blazni...

...to je tusim normalna legalna provokacia...???...neviem.... ...ja len v dobrom...ved vies...

Vlastně ne. Představuju si tě jako ten typ, o kterém se vedou spory, zda je tak krásný a nebo tak škaredý :)) Zanedbalá elegance, neoholen, nečesán, cigareta...

...zanedbana elegance, neoholen, necesan..to budem pouzivat...holim sa raz za tyzden...cesat...zatial je co...ale neprehanam to...a kaslem na to ci oblecem... ...inak...asi ta to prekvapi...ale ja nefajcim...len prilezitostne...aj to skor vyzieram inych...to sa mi iba paci obraz horiacej cigarety...neviem preco..

marcela
05. 08. 2004
Dát tip
doriti, tak toto sa mi pacilo, konecne slovencina....:-P tttt

...slovenciny tu je dost...dporucujem Minima_Sladkyj...ak nahodou nepoznas...co nepredpokladam...

marcela
05. 08. 2004
Dát tip
citala som par veci, ale nema na teba ;-)

Výborný. Dovedu si tě živě představit :))

vdaka...dufam ze som fesak...

...sa nemusis krotit...len ked som videl ten vek...tak som trosku asocioval...vazne mi taketo kritiky nevadia...je to spestrenie... ...pocuj ze to robis schvalne...teraz nechapem ten koniec...vies ako tym trpi moje ego...za chvilu si zacnem pripadat jak idiot...

swan...preco promin..tak precitena spoved...ved to je naaaadhera...a poviem ti jednemu mojmu kamaratovi by si sa iste pacila... ...vlastne neviem...ci nevyzeras prilis staro...a tak... ...no ale co som chcel povedat je vdaka... ps...to neziju...nechapem...

Binna...trochu toho lokalpatriotizmu obcas nezaskodi...a vdaka...

Binna
29. 06. 2004
Dát tip
ano ano... mam rada texty o Blave. vsak vis. :)

Minim...tak vdaka...aj za propagaciu...jak som si vsimol... ...ze to nema chybu???...to je tusim od elanu...sa mi mari... ...kecam..este raz dik...

cuc...samozrejme ze v tom je kus pravdy...to som ja...vdaka za ohlas

sleep...vdaka...tak text to je...nevedel som to zaradit...

maia
27. 06. 2004
Dát tip
Super. *

kokozzzzz nema chuby

Cucínek
27. 06. 2004
Dát tip
Je to fakt vynikající :) a je v tom velkej kus pravdy. TIP

Leja
26. 06. 2004
Dát tip
naozaj ma baví čítať Ťa *

...vdaka...mozem sa ta spytat...uz dlho mi to bezi hlavou...je Pleja Leja...resp. ci ide o jednu osobu...alebo podobny nick???

Leja
26. 06. 2004
Dát tip
bude to len podobný nick

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru