Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes večer...

26. 06. 2004
9
0
848
Autor
šamši_adad

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Oblečiem si čisté tričko. Pôjdeme spolu na prechádzku. Budeme pozorovať nočnú Bratislavu a ľudí ako sa ponáhľajú a ticho nám závidia. Nebude ma to stáť ani korunu.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Kúpim ti ružu, od kamaráta, čo ešte nepoznáš. Včera sme sa dohodli. Tú stovku mi vráti.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Pôjdeme ku mne na večeru, čo som kúpil za tri gastráče a presvedčím ťa, že som ju uvaril len pre teba. Možno si aj recept vypýtaš.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Nalejem ti trocha lacného vína z drahej fľašky a budem ti rozprávať o Paríži, Madride a iných miestach kde som nebol. Možno ťa tam raz zoberiem.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Zapálim sviečku na tretí krát a pustím sladkú hudbu. Poviem, že ťa strašne milujem. Je t´aime. Tri dni som ten prízvuk skúšal.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

Nežne sa dotknem tvojich pier a v duchu si budem mädliť ruky, že to predsa len vyšlo. Si tak naivná.

 

Miláčik, dnes večer budem šialene romantický,

A ty budeš vedieť, že je to len taká hra. Ale nepovieš mi nič. Sadneš si ku mne na posteľ a budeš sa v duchu tešiť, že to vyšlo.


...avi...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
assur: :)))) v pastickach to potom dala niekomu zjest nie?...ak si spravne spominam ...dialog s misty - neverim vlastnym ociam + no comment :)))) ...ale je to mile

...nedala...zjedlo sa to omylom... ...preco neveris???...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....aha, no, ale zjedlo...blebleble :))) ....prekvapujete ma, to je vsetko :)....

...ale ja som sa pytal v com??...konkretne... ...lebo ja som zasa tak prekvapeny nebol...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
"...normalne som v rozpakoch... " ty ?????? :))))

...no jasne...ze ja kto iny... ...ale stale zahovaras...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
.....trosku....uz som taka...tajnostkarka :))) ....si prilis zvedavy ....

...no a co ze som zvedavy... ...keby som nebol zvedavy tak....

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....tak by si uvidel :))) ...neries....a s tymi fotkami ste ma dooost nasrali :(((

...praveze neuvidel... ...tak sorry no...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....v pohode....typicky chlapske :)))

...vsak som chlap.. ...no....

Miláčik si strašne ironický /AŽ z náznakom melanchólie/ a ešte s náznakom iných vecí..ale to by snáď lepšie vedel vyjadriť /uliať božskou/ ten, čo vedel aj čo je to alúzia. *Určite*

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
no vobec mi z toho neni smutno ako tej lei na zaciatku, kedze je to u tych dvoch obojstranne* a to o tom hrochovi a tie ostatne si stiahnem*******

...jo... ...toto uz fungovali oba nicky paralelne..to vidiet... ...uz iny styl...jak ostatne...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
hej hej, ale life is sometimes fucking great*****

...kann sein...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
no vieš nemčina nie je zrovna moja silna stranka brašulle

...moze byt...to znamena...

misty
20. 04. 2005
Dát tip
...vidim ako sa cervenas... ;o) ...a slusna som len oficialne...no nikomu to nehovor... ...neviem, co su pasti, pasti.. ale neznie to ako horor... ...mne vadi telka len kvoli jednej veci... v podstate...nikdy v nej nejde to, co chcem pozerat....a dvd este stale nemam :(((

...pasti pasti...to je taky film...donutil tam hral poslanca... ...a znasilnil nejaku zensku...ktora ich za odmenu vykastrovala....velmi neprijemna zalezitost..a este ked vidis tie usmiate zenske ocicka...s potmehutskym usmevom...no bal som sa... ...i ked som neznasilnil... ...a co mojsejovci superstar...je tolko programov... ....a budem mlcat ako hrob...iba keby ma mucili...

...normalne som v rozpakoch... ...taka slusna slecna...a taketo veci rozprava... ...hej je...a navyse obcas neposobi dobre na psycjiku a sposobuje paranoiu... ...napr. raz som pozeral s kamaratkou pasti pasti pasticky... ...no nehorazne som sa bal potom zaspat...

misty
18. 04. 2005
Dát tip
neklamal, no monitor a chudata pismenka znesu vsetko... ...ja nemozem narazat...nie som chlap ;o) ...a konci to spankom...alebo nie? ...telka je dost nekreativny a myslim, trosku (dost) smutny koniec...

misty
16. 04. 2005
Dát tip
neverim ti ani pismenko...mozno pri telke, ale nie jej pozeranim... ;o)

misty...no povedz...klamal by som ti???... ...vzdy to skonci pri telke... ...ty asi narazas na to co sa deje predtym...

misty
15. 04. 2005
Dát tip
asi...mozno ...snad... ...myslim presne to, co ta napadne, ked poviem on a ona sami doma ;o)

...no ako???... ...podla mna to nakoniec skonci pri telke... ...

misty
14. 04. 2005
Dát tip
neviem co ty, no osoba v ja-rozpravani to, co sleduje 99 percent zamilovanych a 120 percent nezamilovanych chlapov ...len to jedno a jedine... ;o)

misty...myslis hokej???...

misty
13. 04. 2005
Dát tip
tak romantik...odhliadnuc od toho, co si sledoval...som trosku prekvapena...tak na tipa...*

...a co som sledoval???...podla teba...inak poslim mi avizo... ...ako mne...ako assurballitovi...ved chapes...ak teda nahodou odpovies a tak...zase vela kecam...

andulka...to som nehovril tebe...ale maii... ...inak az teraz som si vsimol...ako si to krasne pocestila...

sleep..predvidatelna?....vidis a ja som sa tesil ako zburam spolocensky stereotyp...ze zeny su naivne...a ze o taketo veci nemaju zaujem... ...je hrozny pocit...ked sa takto zmylim... ...

maia
27. 06. 2004
Dát tip
Fajn. * Necitala som to uz niekde? ...

Lucíšek
27. 06. 2004
Dát tip
Mě se to líbilo...

Andulka
27. 06. 2004
Dát tip
Miláčik, dnes večer budem šialene romantický, Oblečiem si čisté tričko. Pôjdeme spolu na prechádzku. Budeme pozorovať nočnú Blavvu a ľudí ako sa ponáhľajú a ticho nám závidia. Miláčik, dnes večer budem šialene romantický, Kúpim ti ružu a pôjdeme ku mne na večeru, co som ju uvaril len pre teba. Možno si aj recept vypýtaš. Miláčik, dnes večer budem šialene romantický, Nalejem ti trocha ruzoveho vína a budem ti rozprávať o Paríži, Madride a iných miestach, ktore spolu procestujem. Miláčik, dnes večer budem šialene romantický, Zapálim sviečku na tretí krát a pustím jazzovu hudbu. Poviem , že ťa strašne milujem. Vo troch jazykach. Je t´aime. I love you. Lujbim ta. Tri dni som ty prízvuky skúšal.

Andulka
27. 06. 2004
Dát tip
Nezlob se....me tam tak zuajalo to budme romaticky - obliecem si ciste tricko.......tak jsem si z toho udelala takovy prijemny sladak...:-)))

Andulka...aj tak sa da...urcite sa nehnevam...ved ja som vlastne straaaasny romantik...

maia..vdaka za oba...neviem ci si to uz citala...ale uz som cosi podobne napisal...zrejme viem na co narazas... ...ale od nikoho som to vedome neopisal...

Andulka
27. 06. 2004
Dát tip
oj...na nenarazam na nic...jenom se mi to takhle libilo nejak vic...:-))))))

Laciné záměry, ale proč ne? :-)

adrift
26. 06. 2004
Dát tip
hmmm

Leja
26. 06. 2004
Dát tip
je mi z napísaného smutno, neviem však definovať prečo. *

Leja...asi si to pochopila...vdaka...

zklamany
26. 06. 2004
Dát tip
Napsáno je to hezky,ale to co tím sděluješ už hezké není.Je to povrchní a je s toho smutno,ale asi to tak bylo myšleno. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru