Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dalsi "skvost" literatury

27. 06. 2004
1
0
1236
Autor
Judas69

Co dodat? Nic.

Opuštěná... Vyhladovělá a žíznivá. Toužící po soucitu, lásce a porozumění. Na věčných toulkách myšlenkami, vzpomínkami a plány do budoucna.

Věčně zasněná, toužící a doufající. Věřící v zázrak i náhodu a v krásy skrývající se na toulkách životem. Občas šťastná a nekonečně optimistická. Naivní a dùvěřivá ve chvílích, kdy je nejvíce zranitelná. Smutná, zoufalá a beznadějně zmatená ve chvílích, kdy už je pozdě na to přestat s naivitou a dùvěrou. Přemýšlející a hledající neexistující odpovědi na existující otázky ve chvílích, kdy už je zraněná. Trpící pocitem, že jí není pomoci. A i kdyby bylo, nenechá si pomoci. Hledající lásku, hledající a věčně jí přehlížející. Taková je má duše. Zmatená, ztracená...


preco o mne pises ? ;) inac paci

Feanor
27. 06. 2004
Dát tip
zajímavý počin, ale nějak mi nesedí

sb: ty by si potrebovala dostat par hustych ran ;) potom by muselo byt uzasne zit s tebou ;))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru