Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bublinky

29. 06. 2004
5
0
5214
Autor
arthamir

bublinky


snažím se uchopit
myšlenky do dlaně
je těžké pochopit
že plavou ve vaně

jako bublinky pěny
stydět by se měly
na nahé tělo ženy
lehnout by si chtěly

Mila_cik
06. 12. 2004
Dát tip
.:-)

v pořádku arthamire... Řízek se zakousnul a nepustí, dokud nepročte celou sbírečku... měj ale strpeníčko.. mam zahlceno avízy ouplně na všecko... :))))

arthamir
07. 09. 2004
Dát tip
to Řízek_avíz: no, jestli ses takhle jako do mě pustil i do pár jiných lidiček (věřím že jo) nedokážu si představit jak to všechno stíháš :) ledaže bys každému psal jen hvězdičku :-))

jakkdy arthamire.... zas tak dlouho tu nejsem...:)))

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: děkuju :-) bublinky jsou příjemné :-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Jéj, myšlenky jako bublibky, to je pěkný :-)

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to Řízek_avíz: děkuju... a děkuju i za všechny další kritky řízky a avíčka, pustil jsi se do mě pěkně... nebudu asi na každou kritiku odpovídat (i když to normálně dělám) nebo budeš zahlcen avíčky, podobně jako já teď tvými kritikami.. ale to nevadí, je to dobře :-))

..... jo.... větší řízek... (tip a avi)

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
jojojo..první sloka je dokonalá a druhá malinko pokulhává:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: malinko :-) děkuju za kritiku :-)

arthamir
25. 07. 2004
Dát tip
to machal: jasně, v jednoduchosti je krása :-) díky

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Jak jednoduché a jak prostinké - co dodat - Tip

prosiiiiiiiiiiim a prosiiiiim a klidne jeste jednou prosiiiiiiim ;*)))))))

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: děkujuuu děkujuuu a ještě jednou děkujuuu :-))

esoterik001
03. 07. 2004
Dát tip
mě se líbí ...tip

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to esoterik001: děkuju :-)

Andulka
03. 07. 2004
Dát tip
stejny problem....prvni sloka dokonala....jakoby z tebe cela vypadla, najednou, ani si nad tim nemusel premyslet.....a ta druha sloka kulha, jako kdyby si ji pracne vymyslel, aby si to nejak zakoncil.....

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to Andulka: asi jsem měl myšlenky položit spíš na to nahé tělo, než na papír do řádků. co naděláš, někdy je prostě člověk sám :-) děkuju :-)

jeeeee no ale tahle se mi libi...hlavne ta prvni sloka...jednoduche nadnesene detske uvazovani...a velmi blizke memu a vubec...dam ti t*...dneska mam naladu na hracicky:*)))))

Odeta
30. 06. 2004
Dát tip
je to taková milá báseň, líbí se mi

arthamir
30. 06. 2004
Dát tip
to Odeta: děkuju :-)

arthamir
30. 06. 2004
Dát tip
to sleeping_beauty: právě že jsou! :-)) stačí se rozhlédnout po písmáku, "děl" co jsou k zamyšlení je tu strašlivá spousta, stejně tak jako složitostí, depresí a tak podobně...

arthamir
30. 06. 2004
Dát tip
to sleeping_beauty: hele, ale zase se mi to trošku rýmuje, ne? je to prostě taková básnička (básničky) pro radost :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru