Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na chvilku

15. 09. 2000
3
1
845

 N a   c h v i l k u

Směj se!
Tvůj smích mi připomíná stín motýla na dně velkého dřevěného sudu.
Chci ho mít, ubít s ním tmavožlutou Nudu, přestárlou tanečnici, co nikdy křídly nezamává.

Směj se!
Tvůj smích je zářící hvězda uvnitř tichého nebeského kruhu.
Dívá se dolů, staví z pestrých barev duhu, zmatený svět, v pyšného proměnil se páva.

Směj se!
Pojď ke mně blíž, Slunce.
Pojď ke mně blíž a alespoň na chvilku,
na malou chvilku, která ale může být tak nekonečně dlouhá ve své proměně v nekonečné štěstí,
pojď ke mě blíž a alespoň na chvilku Směj se!


1 názor

sidonia
23. 01. 2007
Dát tip
je to prijemny cteni

Díky za kritiku Laďo, jasně že jsem ji chtěl, proto jsem tohle svoje psaní "uvrhl" do Písmáka. Ty si pochopila správně a já to zkusím příště jinak, lépe.

Laďa
19. 10. 2000
Dát tip
stín motýla - tak lehký smích, že si to nedokážete představit, smích něžně se tlačící do každého koutku prostoru (v sudu). Vnes mi tím smíchem krásu do života, ať nemusím sedět s hlavou sklopenou. Tak příjemný, jako světlo hvězdy ve vesmírném tichu, tak výrazný, nepřehlédnutelný, rozdáš ho všem kolem a nejvíc mně. Pro mě jsi všechno (Slunce). za mžik s tebou jsem ochoten dát hodně a věřit, že je to navždy. Pochopila jsem? No snad nebylo těžké pochopit. Téma je tradiční (tradice se mají udržovat) a proto tvoje smýšlení odhalí čtenář hned a je rád, protože je stejné jako jeho. Ve většině případů. I já tu svoji hvězdu mám. Je to hezky zpracovaný, jen já bych ten verš: ...která ale může být tak nekonečně dlouhá... zakamuflovala něčím méně tradičním, stejně tak i to nekonečné štěstí. Myslím, že takovéto pouhé konstatování se dá vyjádřit i vzletněji. Stojatá vodičko, chtěl(a) jsi kritiku, že? :-) Celkově se mi to fakt líbí, ale nevylučuje se to z řady více takových, který se mi líbí.

Ber
15. 09. 2000
Dát tip
směj se ,hezký moc

O.S.to6
15. 09. 2000
Dát tip
vodo stojata znovu, chci te pit jak vodu.. po kapkach... ☼

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru