Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsme zbabělí ...

02. 07. 2004
5
0
3571
Autor
buublinka

 

století se přou

v protivětru

zemřel komik

a oblékal smysly v modro – žluté

střechy se chvějou;

zazářil déšť slunovratu

  • násilí projevem vyšroubované

hravosti

když věnná města

zůstanou s hradbami nedobyta

a každý šílený

bude moct

přepisovat dějiny

počkám si až konečně zemře

obyčejný člověk


gabio
16. 07. 2004
Dát tip
hmmmmmmmmm t

Elyn
06. 07. 2004
Dát tip
buublinko, to znělo skorem dopáleně.. k dílu to, žo nevidím opodstatnění toho pupíku, totiž puntíku a že mi to přijde jako kus z něčeho delšího... a něco mi to žluto-modré a slunovraty připomínají... tož tak... a obyčejný člověk umírá co chvíli..

buublinka
06. 07. 2004
Dát tip
Elyn, ale ne, nejsem dopálená, jen tu mít Akrije ... Chtěla jsem jen něco k dílu, to, že puntíky dělá worry mi nepomůže k tomu, abych se vyhla chybám, víš? A když už mi sem zavítá někdo, kdo by na ty chyby mohl poukázat, logicky si ho tu držím déle. Puntík je přeměna pomlčky. Můžu předělat, není problém a důvod, proč tam je - zpomalení. Sice to vypadá, že jeden verš je středem báfně, leč není tomu tak. K připomínce, že je to z něčeho delšího - možná vytrhnuto - odpovídám, že není. Možná jsem nedala velké písmeno a tečku, ale je to pouhopouhá myšlenka zarovnaná do veršů. Jakoby. tož tak ... století se přou v protivětru Díky. A ještě ..., zkus si vzpomenout, co ti pasáže říkají, docela mě to zajímá.

srha
06. 07. 2004
Dát tip
opět velmi *

Elyn
05. 07. 2004
Dát tip
hele, puntíky v díle tu používá worry... že byste si taky dobře rozuměly? :)

buublinka
05. 07. 2004
Dát tip
Ne, Elyn, nerozumíme si. Nečtu ji. Puntíky v díle a nebo kdekoliv jinde používá OpenOffice. Ještě něco k dílu? smajlík

buublinka
03. 07. 2004
Dát tip
akrij, velmi si rozumíme he

adrift
02. 07. 2004
Dát tip
hmm tohle se mi líbí. - ten začátek se povedl. smysly v modro - žluté. už pro tu představu. mňam - a potopm ten konec. zářivě. dávám tip a ani se nemusím rozmýšlet

Print
02. 07. 2004
Dát tip
Pěkné...*!

TvůjMéďa
02. 07. 2004
Dát tip
Já to chápu! Maník fandil Teplicím a když se dověděl, že uplácej rozhodčí, tak ho kleplo.

Akrij
02. 07. 2004
Dát tip
Nechápu to ale líbí se mi to :) Teda myslim že se mi to líbí...He? Jo akorát sem myslel že jako umřel kominík co spadnul z komína když ho sfouknul protivítr a bacil do střechy že se ještě chvěje...Ale přehlíd sem se a špatně si to vyložil... Ve skutečnosti to byl KOMIK, co spadnul z komína :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru