Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji tě?

02. 07. 2004
0
0
3052
Autor
Heartless

1) protilog 2) osobni... 3) A dalsi klise... PS: Je to sracka, ja vim...

miluji tě, miluji tě, miluji tě...
To každý den stokrát ti dím,
aniž už sám vlastně vím

miluji tě, miluji tě, miluji tě...
 - zda-li?
čím jsme se za ten čas oba dva stali?

miluji tě, miluji, tě miluji tě...
jako člověka - přítele?
nebo snad jenom, když hladím tě po těle?

miluji tě, miluji tě, miluji tě...
to tolik prázdná slova jsou,
a láska hudbou tak pomíjivou


Heartless
05. 11. 2004
Dát tip
Dekuju, i kdyz nevim, kdo jsi... je to takovy zoufaly vykrik... v dnesni dobe mame tu smulu, ze uz je klise vpodstate vsechno... a to jeste chudaci ti, co prijdou po nas... takze ja kaslu na to co je a co neni klise...

Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
Vse uz bylo receno... ja zase souhlasim s vasima kritikama... ale jak rikas, z tohohle pocitu jsem se musel vypsat... bohuzel se tomu nedostalo moc peknyho zpracovani...

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
Tak ono občas je jedno, jaký je zpracování, dyž to jakž takž pomůže...ale zas, možná, že by takový věci měly raději zůstat v šuplíku :-)

Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
Jo, to mozna jo... zatim toho ale nepisu tolik, abych to moh tridit;) A chci slyset i ty negativni kritiky, protoze precejenom nejsem tak znalej a potrebuju se trosicku poucit, co uz odeme lidi opravdu nezkousnou:o)

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
souhlasím s tím, co je v prologu, ale na druhou stranu zase chápu, že jde taky o pocity...

Heartless
04. 07. 2004
Dát tip
heeeeeeheeeeeeeeeee bleeeeeeebleeeeeeeee... se pudu odstrelit... nevim, proc jsem to sem daval... heeeeeheeeeee bleeeebleeeeeee, Hunt konci:o) Ale dik, ze jste to prijali...

Feanor
02. 07. 2004
Dát tip
prolog je tentokráte velmi, velmi výstižný, což dělá z tvého díla věc hodnotnější než několik desítek básniček za den tady na písmáku - jsou to taky sračky ale s ambicemi na geniální díla

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru