Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Město

02. 07. 2004
0
0
1474
Autor
Akrij

Město

plné lidí

přesto

jsi sám

 

Málokdo vidí

Tvou osamělou pouť

po městě

ke kterému patříš

 

Patříš k městu

noc je Tvůj svět

cítíš ulice a lidi

Naplň město svou samotou

 

Svět Tě míjí

nevnímáš denní dění

lidské mraveniště

jen Ty a Tvé snění

 

Nebraň městu aby Tě vtáhlo

staň se jeho součástí

zapomeň na city

betonové město

- a město jsi Ty


Akrij
04. 07. 2004
Dát tip
Nemohu souhlasit. Jde právě o to nechat se vtáhnout městem...Stát se jím - jen tak ho lze pochopit...

Akrij
04. 07. 2004
Dát tip
PS.: pro spící krásu: Dík za vážnou kritiku. Kdyžtak to příště trochu rozveď, nebo si to odpusť. Nedělá ti dobré jméno, když tvá kritika vyznívá ve smyslu "sežrala jsem veškerou moudrost" Neber si to nějak zle, ale pod pojmem vážná kritika si představuju něco jiného. Třeba kdo ten nápad už použil, a tak podobně. Ale s tim si poradíš, držim ti palce, někdo tak zkušenej přece nemůže mít problém s "obyčejnou" kritikou. S úctou p.t. Akrij - antiautor, opisovač a prachmizerný zpracovávač)

vesuvanka
02. 07. 2004
Dát tip
Město plné lidí přesto jsi sám Ten pocit moc dobře znám, ale s poslední slokou bych nesouhlasila. Kdybych se nechala vtáhnout městem, stala se jeho součástí a zapomněla na city... to už bych asi nebyla já, ale nějaká troska.... Jinak je báseň pěkná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru