Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zatoulaná

03. 07. 2004
7
0
5874
Autor
arthamir

zatoulaná


kdepak se touláš
říkanko lesních strání
copak mi nedáš
polibek za svítání?

kdopak tě hýčká
na zadečku hladí
zrudla ti víčka?
-to bude mládí...

darksky
07. 09. 2004
Dát tip
tipek

arthamir
07. 09. 2004
Dát tip
to Seregil a darksky: děkuju vám :-)

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: tak to nevím nevím... jestli bys třeba neměla (hi hi) :-))

Seregil
06. 09. 2004
Dát tip
....... výborná...*t

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
s_b to vystihla nejlíp ;o) Já bych taky měla výtku k poslednímu řádečku, troufnu si říct, že sem mladá, ale celkem se nečervenám :-)

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to Řízek_avíz: whow, tuplovanej řízek jsem ještě neměl! díky moc :-))

Tak taje nádherná... plnohodnotnej tuplovanej řízek... (tip, klub a avi)

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
mile a skotačivě:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: no jasně :-)

machal
21. 07. 2004
Dát tip
:) T

arthamir
13. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: čímpak asi? (hihi :-)) ), děkuju za tip :-)

ja se ptala prvni:*)))takze mas odpovidat a ne otazkou:*)))))))

arthamir
13. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: až se třeba někdy někde potkáme, tak ti to třeba pošeptám... není to na seriozní kritiku pod seriozní říkanku :-)

to je taky vyborny:*))ja vedela proc te sledovat...prvni sloka mile hrava nezna a zasnena...jde z ni citit vitr a les stromy...a vuni smuly.. a druha je ...jak vystihla Andulka svadiva:*))jinak na se necervenam i dyz este mlada budu..to bude cim?:*))))))))))

a dam..dam ti t*:*))))))))

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to sleeping_beauty: aha :-))

Andulka
03. 07. 2004
Dát tip
- jedinou vytku mam k poslednimu radecku.....jelikoz se ti priznam...ja se cervenam jeste dneska...:-)) Jinak je to takove nezne, hrave....ty jako by si ty zensky svyma basnickama svadel...:-) Je to jednoduche, proste, mile, na nic si to nehraje...zkratka fajn.

arthamir
03. 07. 2004
Dát tip
to Andulka: děkuju :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru