Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do svého deníku...

03. 07. 2004
2
0
2664
Autor
Candy

 

Do svého deníku I.…

 

Srdce mé, touho bez očí

Dovol mi strachu se vzdát

Otevřít duši paprskům něhy

Pod lampou v nočním oparu

Ve snění s bílým praporem stát

 

Do svého deníku II…

 

Dvě šmouhy na duši

Dalších pár na srdci

Otevřené rány

Na těle holé zejí

A slaně bolí

Když večer smutné krvácejí


Hanca
14. 07. 2004
Dát tip
Prožíváš velký srdce bol, napsala jsi to NÁDHERNĚ. Tip

Candy
05. 07. 2004
Dát tip
Děkuju Lancelotte,i tobě,Nářezový_sluníčko :moc jste mě potěšili.Myslím, že ty šmouhy už na duši zůstanou,a i když se sama sebe navenek snažím přesvědčit, že právě jsem šťastná, tak uvnitř cítím smutek a ten se asi přenesl i do psaných řádků...Ale jinak se snažít se pořád přesvědčovat...

Candy: Znám to a držím Ti palce, ať tohle údobí trvá co nejkratší dobu!

arthamir
04. 07. 2004
Dát tip
když si to čtu, mám pocit, že ti někdo neskutečně ublížíl a ty si to teď vyléváš do řádků. třeba jo, vždyť tě vůbec neznám... tak se nezlob :-)

Candy
04. 07. 2004
Dát tip
arthamir :za co bych se měla zlobit?Za tůj názor a pocit z toho? -Ten, kdo mi asi nejvíc ubližuje, jsem totiž jen já sama,asi všechno moc rozebírám.Někdy je prostě hůř a jindy líp...a je to pravda - vypsat se do řádků jpomáhá...

Lancelott
04. 07. 2004
Dát tip
chtěl bych svou dlaní ze tvého srdce i z tvé důše ty šmouhy smýt a do tvé duše opatrně vložit jaro:o) Tvůj smutek na mne velmi zapůsobil...děkuji, že jsi tak otevřená...

Velikej nesouhlas se sleeping_beauty - v tom, že básnička nepřekvapí - rozhodně to není to pravé označení pocitu, který vyvolává - alespoň pro mě ne :-) Spíš je moooc smutná, ale hezká :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru