Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bodie a Doyl(jak jsme je neznaly)

15. 09. 2000
0
0
1484
Autor
madoka

Kdo je horlivý fanda seriálu profesionálové, ten ať se na mě nezlobí za tuhle parodii na jeho miláčky:-)

Mé jméno je Doil a jsem příslušníkem CI5. Právě teď ležím s Bodim v postely a přemýšlím, co si dáme ke snídani. Vajíčka naměko, či natvrdo? Toť otázka.. Crrrr. Sakra, telefon. Pomalu vstávám z postele, když v tom se něco vedle mě nadzvedne, vyskočí a o sekundu později drží v ruce sluchátko. No jo, celej Bodie, ty jeho opičárny mi občas lezou krkem. Tuším ale, že za telefonátem bude něco více a tak si již dopředu hledám své triko s nápisem Mickey Mouse. Bodie zatím pokládá sluchátko a já cítím, jak na mě upírá svůj žhavý pohled. Musíme hned do akce. Přestřelka na rohu páté a deváté. Potřebují odborníky na přesnou střelbu do cíle. Tak to jsme my. Konečně jsem našel triko, natáhl si trenýrky, bermudy a zabral si pro sebe koupelnu. Hygiena je pro mě hodně důležitá, zvláště co se zubů týká. Kromě toho je perlička super pasta a skvěle voní. Asi za půl hodiny zastavil nás jeep před policejní blokádou. Hned se k nám hnala asi desítka policistů a ukazoval nám výsledek akce. Zhrozil jsem se. Kolem ležela těla nehybných policejních obětí a to vše zvládl jeden člověk. Je fakt dobrý, tohle je případ pro nás. Bodie si nasadil svou černou pásku kolem čela ala Chack Norris a s kyselým úsměvem si odplivl. Krej mě, parťáku. Jeho přemety byly úžasné a snad by se i dostal do vyhlídnuté střelecké pozice, kdyby se neozval zvuk nepřítelovy pistole. Buch, slyšel jsem jak něco přede mnou dutě dopadlo na zem. Bodie, zařval jsem a začal kolem sebe střílet jako pominutý. Tři policejní důstojníci se skácely k zemi. Riziko povolání, přecedil jsem mezi zuby a hnal se za Bodiem. Jeho tep byl neznatelný a nepomáhalo ani umělé dýchání. O vážnosti situace mě přesvědčila díra v jeho hlavě. Vstal jsem a má šlachovitá postava se vypnula nad jeho tělem. Dostanu Tě, ty parchante. Rychlým poklusem jsem se přiřítil k bednám, za nimiž se skrýval zabiják. Místo bylo ale prázdné, utekl. Budu pátrat na vlastní pěst. Jeho oblíbený bar jsem navštívil ještě ten den. Bylo tam hodně přecpáno a tak jsem doufal, že ho snad někdo zná. Jeho fotka ale nikomu nic neříkala. Viděl jsem, jak všichni trpí nad ztrátou mého partnera a poznal jsem, že mé snažení je zde marné. Venku na mě čekalo vyhřáté auto a já se k němu pomalu blížil, když najednou můj perfektní sluch zaslechl letící kulku, která se zaryla do zdi za mými zády. Ha, starý známý zabiják. Tentokrát Tě dostanu. V mžiku jsem tasil svůj Smish and Wesson a zamířil na cíl. Několikrát jsem zmáčkl spoušť a záhy pozoroval výbuch svého vlastního vozidla. Mého nepřítele zřejmě poněkud zaskočilo mé poněkud nepřesné míření a proto se dal na útěk. Ani já jsem nezaváhal a pustil se za ním. Pomalu jsem ho doháněl, pět metrů, čtyři metry, tři... S výskokem jsem oživil týdny strávené u mistra kung-fu a pravou nohou mu přesně mířil na jeho lopatky. Nepočítal jsem však se spodními větry a tak místo do zad jsem ho kopl do zadku. Ozvalo se malé křupnutí a oba jsme ležely na zemi. Můj nepřirozeně obrácený kotník mě přesvědčil o tom, že bolest vychází právě z něj. Poslední, co jsem zahlédl, byly červené majáčky policejní hlídky. Omdlel jsem. Brý den, šéfe. Ahoj Doile, tak jsi se nám konečně vrátil. Kauly mě poplácal po rameni a já v duchu ucítil další křupnutí. Mám pro tebe dobrou zprávu. Tázavě jsem se na něj podíval a přitom si všiml sliny na jeho bradě. Bodie, Tvůj nový parťák Dempsí. Ihned jsem si padly do oka...
madoka
27. 09. 2000
Dát tip
Jirko, napřed se tedy omlouvám za svou chybu, to s tím Bodym jsem udělal blbej překlep, moje chyba, příště si to po sobě přečtu. A ten zbytek, já vím, jak se píše Cauly, psal jsem vše(většinou)jak se to vyslovuje a ne jak se to správně píše. Tak hrubé chyby bych totiž nedělal.

he_man1
26. 09. 2000
Dát tip
Plně souhlasím s tamikem )))je to úsměvné.Když jsem si to četl,tak jsem se za břicho popadal.Ale musím ti tam vytknout několik věcí.Jedna je ta,že přesně víš jak se píše Bodie a Doyle.A Chucka Norrise jsi napsal dokonce s dvěma ®.Ale co jsi přehlédl je to,že jsi napsal Kauly se nepíše tak jak jsi napsal,ale Cauley.To je jedna věc.A ta druhá to je podstatnější.“ Tázavě jsem se na něj podíval a přitom si všiml sliny na jeho bradě. Bodie, Tvůj nový parťák Dempsí. Ihned jsem si padly do oka...“Právě v této větě přesně nevím podstatu. Nesedí mi tam ten mrtvý s dírou v hlavě Bodie.Aby dostal mrtvý parťáka tak to jsem ještě teda neslyšel. Mimochodem,kde máš ten druhý díl k té povídce dřívější.Chtěl bych vědět jak to podle tebe dopadne.Myslím,že se to jmenovalo Taková normální rodinka. Těším se 

madoka
22. 09. 2000
Dát tip
Díky

Carodej
21. 09. 2000
Dát tip
Parodii si představuji trochu jinak. Tvrdá a měkká iy tě moc netrápí, že? Ani správná znění jmen, věcí a podobně? Proč používáš oslovení Tě s velkým T? No...nic.

Klárka
21. 09. 2000
Dát tip
No, madoko, máš to v aréně, tak holt dostaneš nafrak. Ode mne snad taky za tu gramatiku, to je šílený, to se nedá číst, aniž by češtinářka ve mně nemávala červenou propiskou. Hlavně, prosím, neříkej, že kašleš na všechna pravidla. Jestli ano, tak mi řekni, kudy se pohybuješ jako řidič a chodec a já si to poznamenám a budu se vyhýbat obloukem :-) Ale teď vážně. Otvírá se před tebou pracná cesta. Na tvém místě bych chvíli neškádlila arénu, parodie dávala do blbůstek a hlavně - to, co napíšeš, zkus odložit na disk a po týdnu přečíst ještě jednou. Zjistíš, že nespisovnost a spisovnost se ti střídá víc než nelogicky a určitě to po sobě předěláš. Možná i několikrát. V tvém textu probleskují náznaky nápadů i některé zdařilé formulace. Takže, vydrž, trošku víc popracuj s textem a uvidíme za půl roku v¨ýrazné zlepšení :-)

Merle
18. 09. 2000
Dát tip
krutodrsné hrubky... a jako parodie je to slabé

Anonym
17. 09. 2000
Dát tip
Jen by mě zajímalo, jestli si děláš parodii i z češtiny, aneb MADOKO, je to jak pěst na OKO ...

he_man1
16. 09. 2000
Dát tip
no tak na to ti nenapíšu :-)) ale spíše :-((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru