Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cez co sa kuri(ozity)

04. 07. 2004
2
0
2336
Autor
canuma

ako isla kapela Spiders dancing capoeira na vylet

     Behali po pralese a plni ocakavania rozhrnali lopuchy, sekali liany. Gitarista vybehol z porastu k mociaru, ked tu zbadal presne to co vsetci dobry tyzden hladali. Vychytil sa do behu no zaba sikovne uskakovala a gitarista nie a nie ju dolapit.

     Nad bubennikovou hlavou zablikal neon. Z kapsy pomaly vytiahol dvoch carovnych pavukov a opatrne ich polozil na zem. Pavuci zacali tancovat capoeiru. Zaba strnula a vyjavene sledovala ich magicky tanec. Gitarista pomaly vzal zhypnotizovanu zabu, ktora ako jed vylucuje sekrety pre ludi halucinogenne, do ruky a olizal ju. Podal ju basgitaristovi...

     Kapela sa rozbehla na vsetky strany do pralesa. Po polhodine vycerpavajuceho hladania pravdy zrazu dorazili na okraj dvestotisicoveho sidliska. Rychlo vbehli do obchodu, kupili zubnu kefku, urobili na nej dve dieri a odpalili si speka. Trubkar si dal cez stetiny poriadneho praska, jak sa na jeho pluca patri a odtackal sa najst internet. Vratil sa za tri dni a kapele oznamil ze Kurva ved tu na celom sidlisku nemaju internet!

     Kapela nasadla do autobusu na cierno, ako sa na umelcov patri a odviezla sa na druhy koniec sidliska aby v pralese pokracovali v hladani internetu. Ked vystupovali zastavil ich revizor a prebehol klasicky dialog Listky prosim. Nemam. Peniaze prosim. Nemam. odpoveda huzevnate basgitarista. A co ostatni? pyta sa revizor. Basgitarista sa vynasiel. Ujo taky som stastny, konecne ich niekto vidi od malicka mi tvrdia ze je to mojim vekom, ze si vymyslam imaginarnych priatelov aby som nebol sam, ale ja niesom lebo su skutocni a vy ste prvy ktory ich naozaj vydite... revizor sa trochu zmeteny pobral dalej a kapela isla hladat internet.

     Uprostred dzungle objavili tovaren na chov a balenie kokainovych rybiciek. Miestna mafia ich prijala ako kapelu. Raz sa mafiana opytali ci nama internet a on im povedal ze TU mame vsetko. Na internete nasa talentovana kapelka zalozila forum -cez co sa kuri(ozity)- a forum malo velky uspech. prispevky prisli takmer od 300 000 ludi. Valna vacsina byvala na sidlisku uprostred divociny. Spolu vytvorili projekt Na komine najlepsie, ak je v krbe hasis.

     Pripravy na projekt boli v plnom prude, ked tu zrazu prisla razia z oddelenia protidrogovej jednotky a nasu milu kapelu a dvestotisic obyvatelov podozrivych na spoluucasti vyroby omamnych a psychotropnych latok nemilosrdne zastrelili.

 

A zili stastne az kym neprisli na to ze postup ako spravne vychovat kokainove rybicky sa nezachoval.


canuma
28. 07. 2004
Dát tip
to si pekne povedala...

wanesa
24. 07. 2004
Dát tip
Canumka je to o.k trocha viac si uletel ale aj tak mam ulietavanie rada a najhorsie na tom je ze je tam taka mala realita,mne sa paci....*****

canuma
23. 07. 2004
Dát tip
sprehledneni>complete

Zbyhoň
09. 07. 2004
Dát tip
Zpřehledni to, tohle se nedá číst, ber ohled na mládež, která má už tak se slovenštinou problém, dodržuj odstavce a velká písmena na začátku věty. Začátek nevypadal špatně, ale nedokázal jsem to dočíst.

Seregil
06. 07. 2004
Dát tip
Boha jeho.. parádný úlet.... tip a klub ... sekcia... Šílenosti...

maia
05. 07. 2004
Dát tip
:-))) Toto je dobree. Poulicny klub. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru