Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povinnost

05. 07. 2004
0
0
1384

Tímto končí jeden z krásných úseků mého života

"Strom Života

rozpíná větve štěstí

do květů lásky obalen.

Má však i kořeny,

bez nichž květ vadne a zmírají větve.

Snít o lásce a štěstí právo je tvé.

Štěstí a lásky není nikdy dost.

Jen nezapomeň, žes byl stvořený

k vyššímu cíli a že v každé chvíli

kořenem života je POVINNOST."

 

 

Tony Fae, první mařanský básník

postamble();
Jsou to krásná a pravdivá slova.

Morasten
07. 07. 2004
Dát tip
asi s tím nemůžu souhlasit...

Tak nevím.. Jsem nějak zmatená... Ale možná je to myšlený dobře... Jen souhlasím s tím, že povinnost se nevylučuje se štěstím a láskou... To jen záleží na tom člověku... :-)

sleeping_beauty: Až dospěješ a něco zažiješ, tak snad pochopíš.

SarahAdamas
05. 07. 2004
Dát tip
Čo je to koreň života? Život je život, teda podľa tohoto tu celý strom, no v poslednom riadku sa mi zdá, že je gro života kladené do koreňa ale to neguje prvý riadok, teda nerozumiem. Takisto bez "kvetov" a "vetiev" by bol neúplný, takže sa mi zdá zavádzajúce.

Elyn
05. 07. 2004
Dát tip
motýl.. povinnost se ale nevylučuje se štěstím a láskou.. záleží na úhlu pohledu.. taky nevím, neznáš beauty, těžko můžeš vědět, co zažila.. a jak je na tom s "dospělostí"... jen podle věku hodnotit je blbost..Tahle hláška z tvé strany tedy tak trochu mimo nahozená...

Elyn: Někdy se ale musí člověk rozhodnout když nemůže mít obojí.

SarahAdamas: Zkus stromu osekat větve. Vyraší znovu. Odděl ho od kořenů a uvidíš co se stane.

elfka_Sea
05. 07. 2004
Dát tip
....ujde to...i když jako citát bych to nedávala :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru