Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v škatuľke

05. 07. 2004
3
0
1893
Autor
zvedavec

V škatuľke

 

 

Mám úzke pery - som teda

celkom iste (aspoň doma) 

panovačná

 

a má ma na sto percent prečítanú,

 

povedal,

veď on mal takú frajerku:

vodnár a koza... presne ako ja.

 

;-) ak mám iný názor

(na seba),

rozhodne sa musím

mýliť...


zvedavec
15. 07. 2004
Dát tip
Synáček: "kdo se do něj dokáže naprosto objektivně dívat...? " tak ja rozhodne nie, ale zato niečo sa dozviem. Ibaže, nemám rada škatuľkovanie. Keď už, nech ma posudzujú na základe toho, za čo zodpovedám... Vďaka všetkým, cmukina, ale mňa si až tak nebránila, ako seba. No a čo, kozy sú múdre, sú nenáročné, nedajú sa, dokonca aj nášho psa jedna chcela napadnúť a ten nie je práve maličký! Bola to bojovníčka!

cmukina
11. 07. 2004
Dát tip
maia: ja ti dam kozy!!!!

Dero
11. 07. 2004
Dát tip
***

maia
10. 07. 2004
Dát tip
Oj, aj cmukinka je koza, alebo ovca. :-)) Mas ho v pazi.

synáček
05. 07. 2004
Dát tip
Tohle je vždy dost problematické... posuzovat sama sebe. Posoudit jiné není problém... protože je máme stále na očích... a jejich chyby jsou velmi dobře vidět...! Abychom ale viděli kriticky sami sebe... museli bychom mít "zrcadlo"... a přiznejme si otevřeně... kdo se dokáže po takovém zrcadle (vůbec) ptát... anebo... má-li ho již...tak kdo se do něj dokáže naprosto objektivně dívat...? TIP...a díky!

cmukina
05. 07. 2004
Dát tip
take....neopisatelne....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru