Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stanme se zabami

16. 06. 1999
1
0
1208
Autor
FS Shubin

miluju zaby

Stanme se zabami Stanme se zelenymi zabami Ktere po nocich telefonuji svym pribuznym Jejich oci, smutne vypoulene, svedci o jejich schopnostech. Obcas travi vecery tim, Ze honi po tovarnich halach mouchy bez kridel. Jejich vule je uzasna. Dokazi celou noc stravit filosofickymi debatami o zivote, A nebo se bavi tim, ze organizuji obcanska sdruzeni, prosazujici jejich zajmy. I kdyz - obcas je nutne se oprostit od svych zlozvyku a vylezt na hodne vysokou vez. Jednak je to duchaplne, a, druhak, clovek si pritom rozsiri sve obzory. I zaba. Stanme se aspon na chvili zabami. Nase usta budou rozsklebena a my budeme zirat na svet zelenyma ocima. Ale na druhou stranu - i zaby maji sve zlozvyky. Kuprikladu si kazde rano prozpevuji svuj hymnus, opevujici prichod slunce. To mi pripada nechutne. Ja jsem kazde rano uplne ubity a na nejake chvalozpevy nemam ani naladu, ani zaludek. Presto - stanme se aspon na chvili zabami. I kdyz nam to nepomuze, tak nam to umozni zbavit se starosti nas, lidi. A to stoji za to. Takovy je zivot.
dóbrý. pobavilo. akorát že žáby nikdy nestojej ve frontě.

Print
18. 06. 1999
Dát tip
Maprášku!!! Hihihi!!! Už jsem se tak dlouho nezasmál!!!! To ti patří, že jsi byl chvilku Printem!!! Zlatej novej Písmák!!! Trošku se ti pomstil - ač, abych pravdu řekl, nevím přesně za co! Jsi skvělej kluk a ráno nezpíváš sám! Slyšíš mě?? Zpívám s tebou!:-))))

Merle
17. 06. 1999
Dát tip
HŇ HŇ HŇ

Print
17. 06. 1999
Dát tip
Bože!!! To je děsivě krásný!!!!:-))) Krásný...!!!!

Print
17. 06. 1999
Dát tip
Maprachu!!!!:-))))))))))*!

maprach
17. 06. 1999
Dát tip
FS Shubin: Tak ti nevím, jestli jsi dostal moje vzkazy, ale vcera vecer Písmak trval na tom, že jsem ty, takže cokoliv jsem napsal, neslo tvoje jmeno. No, teď už to snad funguje, tak doufám, že se to nebude opakovat.

Print: Predstav si, čóveče, že když jsem dnes ráno asi potřetí vlez na Písmáka, tak jsem byl najednou PRINT! No to Ti bylo žůžo :-) Tak jsem se vyděsil (:-), že jsem hned zase vystočil, a tudíž jsem tě vyhodil - v 6:58 :-) :-) (neříkám, že jsem přitom nepocítil trošínku škodolibé radosti, ale vážně jen trošínku :-) :-) :-)

FS Shubin: Já ti nevím. Jeden kolega, se kterým jsem několik měsíců pracoval v jedný oblasti (a tudíž jsme sdíleli barák) o mne později prohlásil, že nesnášel, že jsem se po ránu vždycky usmíval a byl v pohodě. . . K tomu se přiznám, že si po ránu taky zpívám. Pořád trváš na tý žábě? Nebo mi to protentokrát promineš? :-) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru