Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenáviděná profesorka

06. 07. 2004
1
0
1301
Autor
_Sonny

p.prof.Jarmila N. (vlastnitelka jednoho svetru)

Babka Nejdlovka

Krásná to žena

Chvílemi pocit mám

Je asi postižená

 

Chronickou blbostí

Ať nám dá už svátek

Neb jí z nenávisti

Roztrhnu jediný kabátek


MKbaby
07. 07. 2004
Dát tip
Co jsem psal u předchozího pamfletu na Kláru H., paltí i tady. Neznám nikoho, o kom je v tomto "díle" řeč, možná to i jsou takové kreatury, nevím, nicméně mezi slušnými lidmi se to TAKTO nedělá...

_Sonny
07. 07. 2004
Dát tip
Děkuju za všechny kritiky, hlavně za ty kladné.

Andulka
06. 07. 2004
Dát tip
teda Sonny.....ty mas v posledni dobu naladu...:-))))))

Heartless
06. 07. 2004
Dát tip
Heh... a dalsi do rady... i kdyz tady muzu aspon trochu souhlasit, ze ucitele obcas prenaseji sva trapeni na zaky... mno jo... kazdej jsme bohuzel jenom clovek... pojdte sepsat petici za utopickej svet;) Anebo za prohibici... at uz sem nemuzu psat takova blbosti...

Mařka
06. 07. 2004
Dát tip
Ven s tím-)) Určitě si to zasloužej-)) A kam to prásknout jinam, než na papír! A ke všemu se ti to rýmuje, Bomba-)))

Elyn
06. 07. 2004
Dát tip
no, psávali jsme lepčejší rýmovánky na naše učitelstvo.. nebyly takhle nadávací, pouze skrytě nehezké... pro zasvěcené všeříkající..

Semmy
06. 07. 2004
Dát tip
Tak to mě pobavilo :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru