Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deprese4

05. 07. 2004
0
0
3635
Autor
Barny

Pádám ale nevím kam

chce dopadnout

však letím dál

spirálou smutku propadám

 

raději bych vůbec nebyl

zmizel z této planety

proměnil se na vánek

byl peříčkem na poli

čímkoli jen at srdce nebolí


sk8ergirl
13. 07. 2004
Dát tip
Ne, že bych se při čtení vyloženě nudila, ale řekla bych, že je to takový suchý... Doufám, že to ve druhém verši je překlep, jináč to fakt nechápu... Pak Ti eště chybí v posledním řádku háček - "aŤ" a s interpunkčníma znamínkama si asi hlavu taky neděláš...

Arien
10. 07. 2004
Dát tip
no proboha to jsou teda kritiky... no krom té třetí osoby tam je eště něco překlepů, ale asi je opravovat nebudeš, tak se nebudu namáhat (jestli chceš, upozorním na ně) dílo vcelku průměrné, nic neříkající, bez jiskry

Steven
07. 07. 2004
Dát tip
Velká omluva for SB. Verš je prostě verš.ˇKonečně mě někdo naučil číst. achjo... :-) P.S. SB je SB ne STB. Pro případ omylu.

Steven
07. 07. 2004
Dát tip
S tebou se asi moc žertovat nedá. Nevím jestli vůbec dokážeš posoudit debilitu a lehký omyl. Občas by stačila studená sprcha a trochu vytříbit slovník. Hlavně mi nepiš,že sprchu bych potřeboval Já. (což předpokládám předem) Vážit silná slova je taky umění.

Steven
07. 07. 2004
Dát tip
Originálníííí. Ty budeš asi slušnej drsňák. No pokud si se Ty nikdy nepřehlédla (což předpokládám) tím nejsi debilní a Já se naopak poprvé setkávám s nadčlověkem. Nedá se nic dělat z tvého pohledu jsem debilní. Pozor na trní. Příliš spánku škodí i génium. A trochu se usměj... :-)))

Vecernice
06. 07. 2004
Dát tip
Wau... Tak teda ja jen k tomu dilu........ je to zajimave napsane, zda se mi to docela ohrane (mozna proto, ze takove pocity mame nekdy vsichni), ale je tam taky neco, co me nevyslovne pouta.

Steven
06. 07. 2004
Dát tip
Místo pro kritiku je tady? Vypadá to,že někdo si řeší osobní spory. Třetí osoba ve druhé strofě ? Nezdá se. Výjimečně zasílám avíza.

Barny
06. 07. 2004
Dát tip
Stewen: ajoo až ted sem si toho všiml jako myslím té 3 osoby to nebyl účel prostě překlep no - ses stává.-)))

Steven
06. 07. 2004
Dát tip
Právě naopak. Myslím ,že je to 1.osoba. Kdo co-Já bych zmizel z ...

Waawe
05. 07. 2004
Dát tip
jediný, kdo je tu nudný jsi ty - SB...to jen tak mezi řečí :))) m.

Elyn
05. 07. 2004
Dát tip
indispozice?

Waawe
05. 07. 2004
Dát tip
chjo...arogance nezná mezí... no c. unavuješ mě.... krásný večer m.

Waawe
05. 07. 2004
Dát tip
asi tak : co se nelíbí tobě, nedělej jiným... myslím, že to mluví za vše... měj se krásně ps : na fotce jsi nevypadala tak drsně... m.

Waawe
05. 07. 2004
Dát tip
říká se, do třetice všeho dobrého.... takže dobrou noc a posílám sladkou pusinku ps : fotku neřeš :))) m. ps2 : morálka musí být, to jo....

Waawe
05. 07. 2004
Dát tip
já taky...promiň.... m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru