Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přátelství

06. 07. 2004
1
0
1439
Autor
clowiczek

Kniha Přísloví 12,25: Obavy lidské srdce tíží, ale dobré slovo vrací radost.

Když je člověku smutno, usilovně myslí na někoho kdo by jeho srdíčko potěšil.

I když ten člověk je daleko, tak myšlenka na něj funguje jako vzpruha.

Možná ten člověk ani neví, že na něj zrovna někdo myslí. A možná by ani nevěřil, že někoho svou existencí zachránil.

Ja jsem takového člověka našel. Několikrát mě zachránil. Už jsem mu to i řekl.

Doufám, že věří mým slovům....

Nicname
07. 07. 2004
Dát tip
hm myšlenka dobrá možná to funguje ale je to moc optimistický..leč proč né. I když život není takový to poznáš!

arthamir
06. 07. 2004
Dát tip
víra je důležitá :-) jsi šťastný človíček :-)

To máš kliku, mým slovům boužel nevěří nikdo, ale nevzdávám to.

Elyn
06. 07. 2004
Dát tip
:) než úvaha spíše prohlášení...a přání.. Proč by věřit neměl? a změnilo by to něco na tom, že tebe pomyšlení na něj zachraňuje? :) to by byla teprve úvaha.. hezký den..

Barman
06. 07. 2004
Dát tip
Dobrá myšlenka. Já mu vždycky volám a pak se nemůžu doplatit. Tak já na něj budu příště myslet. Dík

Zbyhoň
06. 07. 2004
Dát tip
Moc krátké na nějaké ucelenější zabrání a kritizování, popřípadě tipování. V rámci své krátkosti je to ovšem potěšující.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru