Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moře

17. 09. 2000
0
0
1531
Autor
MINISTRY

Až jednou se zahledí mé oči zelené uvidíš semnou moře slz vněm touhy vzdálené oblouhou temnou pošlu ti hvězdy v nich žal vlny se zvednou pak pochopíš zač život stál umíram abych se narodil? nebo z mrtvých vstal ?
Mahoney
22. 10. 2000
Dát tip
oslovuješ... a nevím co říct... tak... jen... budu mlčet, ju?

JiKo
23. 09. 2000
Dát tip
Hmm taky nic moc akorát posl 3 řádky se mi líbí

Carodej
22. 09. 2000
Dát tip
Musím smutně říct, že mne to nějak nechytlo.... Jako bych ta témata a myšlenky už mockrát slyšel...

Silvinka
17. 09. 2000
Dát tip
Som rada, že môžem kritizovať prvá :o). Je to moc pekné, jemné, mám rada otázky v básni, na ktoré priamo neodpovedáš. Neviem prečo to na mňa dnes zapôsobilo tak dojímavo, mám na okraji očka slzičku, ďakujem za pocity...

Saxanka
17. 09. 2000
Dát tip
Tak já si tédy slzu v oku nezamáčknu(jsem totiž strašně neCitelná holka),přesto miluju moře ,strašně moc,promin,ale básen se mi zdá slabší,tak snad někdy jindy....

MINISTRY
17. 09. 2000
Dát tip
silvinka .. klidne ji nech ukapnout do toho more.. saxanka nevazim si niceho vic nez uprimne kritiky dik ..takze nemam co prominout :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru