Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.piha.

08. 07. 2004
4
0
1468
Autor
klient7

... fakt byla krásná

 

Jedna dívka má krásnou pihu na zadečku. Je to nositelka pihy na zadečku. Byla by k vidění třeba na koupališti, ale to by musela nosit tanga. Ona je nenosí. Ptal jsem se ji na to, nejdřív nevěděla jestli mi vůbec má odpovídat a pak procedila mezi zuby, že jí lezou moc do zadečku a to nemá ráda. Byla typem slečen, které to nemají rády. Určitě měla právo zaujmout tento postoj, byla to přece její piha. Ale tady musím namítnout, že piha byla její, ale to místo si nevybírala ona. Tu pihu tam umístil někdo, který dozajista chtěl, aby ta piha zajímala jiné lidi. Je to taková piha pro veřejnost. Ta piha má poslání. Když můžou lidé chodit do galerií na krásu, proč by nemohli chodit třeba na pihu. Postavila by se na podstavec, vyšpulila by zadeček a lidé by žasli. Akorát nevím, koho by uvedli jako autora? Muselo by tam být napsáno “od neznámého autora“…


Pisces
20. 07. 2004
Dát tip
Hezoučká *

Kastel
11. 07. 2004
Dát tip
:o) T

Elyn
10. 07. 2004
Dát tip
Jé :))

Alimra
08. 07. 2004
Dát tip
Docela roztomilý a s tím autorem bych si možná věděla rady....co máma s tátou...?...

ulita
08. 07. 2004
Dát tip
nedokážeš si představit, co mě u toho napadá :)

MKbaby
08. 07. 2004
Dát tip
tip* :))) Píšu tobě, krásná dívko, co máš vzadu pihu, nespatřím-li její krásu, utopím se v lihu. Poneseš pak zodpovědnost za tvdnutí jater, v lihu budou všichni páni z Krkonoš i z Tater. Poodhal nám pihu svoji, představivost nabuď. Chvějeme se nedočkavě. No tak... Nebuď labuť...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru